Ik ben nog niet zwanger hoor maar denk al wel aan namen. En moet zeggen dat ik t heel erg moeilijk vind. Wij hebben al 2 kinderen, 2 jongens. Thymo en Levy. Voor een meisje zouden we wel al een naam weten, meerdere trouwens en moeten we ff kiezen hihihi, maar voor een jongen vind ik wel zoooooo moeilijk dat ik t echt niet weet. En dus ook echt geen ene naam heb. Dus suggesties met namen zijn van harte welkom. Ze moeten dus wel bij Thymo en Levy passen
Fynn Kay Ryan Lyam Ryve Yonas Dylan Kyan Kyran Myron Yvan Yorick Brody Cody Tyler Jayden Jay Troy Roy Dyon
Die y zou ik erin houden. Wat vind je van... Anthony Ayden / Aydan Ayron Benyamin Borys Bryan Bryce Danley / Denley Dany, Danny Darryl Devyn Dylan Dyon Eloy Ely, Elya, Elyas Ferdy, Ferry Finley Flynt Fynn, Flynn Harley, Harvey Henry Ilya Jary Jimmy Jordy Jorryt Julyan Justyn Kay, Kayden Kevyn Kyan Lloyd Lyam Maxym Melvyn Mervyn, Marvyn Morrys Mycha Myka Mylan Mylo Myron Otys Quincy Ravy Rémy Robyn Rubyn Ryan, Rylan Samy, Sammy Semmy Sidney Sky, Skyler Sonny Steyn Syl / Syll Sylvan Symon Tobyas, Toby Troy Trystan Tyas / Thyas Tyco / Tyko Tygo Vyco, Vygo, Vyggo Vynce Wesley Yahya Yannick / Yanick Yari, Yaro, Yori Yoel / Yoël Yoram Yorick Yorn Youri / Yuri / Joery Yvan Ziggy Zyan
Bedankt voor de lijstjes met namen. Wij vinden Kyan ook erg leuk idd. Denley vind ik zelf erg leuk ook maar me man niet.
Mykai - Mikay Nykai - Nikay Dymai Juray Jonay Kaya - Kayan - Kayen - Kayin Ylja Ilay - Ylai Iloy - Yloi Boyan Guyon Ilyas Kyler Yvor Jay - Jaydin Keanu