Ik vind Pip en Fieb op zich toch wel unisex namen. Dat van dat autisme wist ik niet, dat vind ik dan wel een dingetje. Val ik toch weer terug op Pip of Nimo! Met nu lichte voorkeur voor Nimo.
Begreep ik nou goed uit een eerdere post dat je Nimo uit wilt spreken als nee-moo of begreep ik dat verkeerd?
O toch wel Uit Pip of Nimo zou ik dan toch Nimo kiezen (ondanks dat ik deze schrijfwijze zo op het oog wat bedacht vind). Voor jullie zelf misschien nog wel goed om na te gaan of jullie het niet vervelend zullen vinden dat de kans vrij aannemelijk is dat er mensen zijn die het als Nemo zullen schrijven als ze de uitspraak horen.
Ik vind Pip ook erg leuk! Wij krijgen een jongetje en dacht zelfs ook meer aan een meisje bij Pip. Leuk om deze reacties te lezen, blijkbaar vinden jullie het ook voor een jongetje kunnen Tijdens het doorlopen van namen sites kwam ik nog P. ippe tegen. Uniseks en vind ik zelf ook erg leuk. Maar mijn man niet.. We hebben nog 7 weekjes.. Ik lees even mee!
Maar wat worden jullie namen dan? Ben je daar al uit. Weet je wat het wordt? Veel hier vinden Pip een meisjesnaam. Ik vind hem ook voor beide kunnen. Is persoonlijk natuurlijk. Vind alleen Pip voor een meisje vooral stoer en eigenzinnig. Pip voor een jongen meer zacht en lieflijk.
Ik vind Pip echt een meisjesnaam. - Taco - Minne - Siep (zo heet mijn jongste) - Kim (ook een jongensnaam) - Jimi - Kimi - Sim - Nim - Ids - Abe - Mim - Erin - Dex - Moos - Duuk - Duco - Ebbe - Jan - Jent - Rex - Lenn - Mick - Juul - Dirk - Stan - Rixt (eigenlijk een meisjesnaam volgens mij) - Flip - Iggy - Jelt
Bij Pip voor een jongen denk ik een beetje aan een alternatief figuur. Een kunstenaar of zo. Maar dat is positief, ik hou daar juist van. (Al vind ik het wel meer een meisjesnaam, ik kan er wel aan wennen)