pff vriend wil iets anders.

Discussie in 'Babynamen' gestart door honeyy, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden! we waren er al weken overuit.. Ons meisje gaat esmée heten.. Nou is gister mn lieve vriendin bevallen, en lopen vriendlief en ik door het ziekenhuis, hoort hij in een van de kamers de naam, Caithlinn 2 verschillende namen.. Wat vinden jullie het mooist? Mijn naam is ook beetje engels.. Pff ik weet het niet. Esmée voelde al zo goed voor ons Mupke maar vriendlief vind Caithlinn 100x mooier.. Pff moeilijk!! liefs Xxx

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    2 namen geven....en dan een roepnaam !

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Owwww wat moeilijk zeg :D

Ik persoonlijk vind Caitlyn (op de engelse manier) wel veel mooier dan Esmee, maar dat is heel persoonlijk he ;)
    En je kunt idd ook altijd nog 2 namen geven, maar ja, welke wordt dan de roepnaam :D

Caitlyn Esmee, vind ik helemaal zo gek nog niet eigenlijk hoor :D

4. misa

misa Niet meer actief

Ja lastig! Het zijn allebei niet mijn smaak namen. Maar ik denk dat je goed moet kijken naar wat jij vind. En twee namen geven is misschien ook een optie!

Mijn man en ik hebben al heel lang een meisjesnaam, maar nu heb ik er pas eentje gevonden die ik ook super vind! Hij trouwens ook. Maar toch blijft hij heel erg bij de eerste. En aangezien we beide namen allebei erg mooi vinden, maar hij toch een voorkeur heeft, zal ons kindje (als het een meisje is) die naam krijgen.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Pfff lastige situatie. Maar persoonlijk vind ik Esmée mooier! Succes!

6. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Esmee

en als jullie er echt niet komen dan idd Esmee Caithlinn of Caithlinn Esmee

Maar ik zelf vind esmee mooier dan caithlin

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik vind esmee mooier!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind Esmee veel mooier dan Caithlinn! Ik vind de spelling ook wel een beetje vreemd eigenlijk. Als je je vriend zijn zin toch wilt geven, maak je er toch Esmee Caithlinn van!

9. emje

emje Niet meer actief

ik vind esmee veel mooier. maar jullie moeten er denk ik toch samen uit komen. veel succes :D

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja.. ik zou kiezen voor de nieuwe naam. Maarja, dat is ook onze nr1 naam ;) dus ik ben bevooroordeeld . Alleen in een andere spelling. Maarja, het is een naam die sowieso op 20 manieren (niet overdreven) gespeld kan worden ;) dus wat dat betreft....

maar oke: Ik zou zeggen, wacht nog even af, en houd ze allebei. Kijk of je kan wennen aan de nieuwe naam en of je Esmee los kan laten of niet. Spreek beiden namen hardop uit... en beslis over een paar weken ofzo.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh, moeilijke situatie.. Tja, ik vind Esmee veel mooier dan Caithlinn. Maar goed, jullie zullen er samen uit moeten komen. Succes ermee!

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik vind Caithlinn veeel mooier :p

13. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik vind Caithlin ook veel mooier!!!
    Stond ook in ons lijstje ;)

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oh, wat lastig als er inene weer een nieuwe naam komt opduiken hè?! Persoonlijk zou ik het houden bij Esmee, Caithlinn heb ik altijd al een verschrikkelijke naam gevonden (sorry;)). Hoe is je eigen gevoel erbij? Ik denk dat dat belangrijk is, dat jullie beide 100% achter de keuze staan..... Succes!

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik vind Esmee heel mooi en Caithlinn helemaal niks, sorry :)
    Vind het ook totaal geen namen om een combi van te maken omdat ze zo verschillend zijn.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    het zijn niet de namen die mijn man en ik beide leuk zouden vinden, maar ik persoonlijk vind Caithlynn wel een hele mooie naam, had hem op mijn lijstje er ook bij staan....

Esmee, hoor je steeds vaker, en ben zelf iemand voor namen die niet zo vaak voorkomen....

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik blijf Esmée het mooiste vinden!

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ook!
    vind Caithlinn geen mooie naam

19. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn dochtertje heet Caitlin, het is een Keltische naam. Mijn man heeft ook een Keltische naam en ik een Engelse dus wij vonden het leuk om de naam daarop aan te passen. Ik noem dr wel vaak Kate, vind ik net even wat stoerder. Maar das zo leuk aan die naam, je kan hem mooi afkorten.
    Moet wel zeggen dat ik de naam elke keer moet spellen omdat niemand weet hoe je het schrijft, maar ik vind het een prachtige naam die je niet zo vaak hoort.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind Caithlinn mooier, maar dan wel gewoon gespeld. Dus Caithlyn.

Deel Deze Pagina