Hee meiden! we waren er al weken overuit.. Ons meisje gaat esmée heten.. Nou is gister mn lieve vriendin bevallen, en lopen vriendlief en ik door het ziekenhuis, hoort hij in een van de kamers de naam, Caithlinn 2 verschillende namen.. Wat vinden jullie het mooist? Mijn naam is ook beetje engels.. Pff ik weet het niet. Esmée voelde al zo goed voor ons Mupke maar vriendlief vind Caithlinn 100x mooier.. Pff moeilijk!! liefs Xxx
Owwww wat moeilijk zeg Ik persoonlijk vind Caitlyn (op de engelse manier) wel veel mooier dan Esmee, maar dat is heel persoonlijk he En je kunt idd ook altijd nog 2 namen geven, maar ja, welke wordt dan de roepnaam Caitlyn Esmee, vind ik helemaal zo gek nog niet eigenlijk hoor
Ja lastig! Het zijn allebei niet mijn smaak namen. Maar ik denk dat je goed moet kijken naar wat jij vind. En twee namen geven is misschien ook een optie! Mijn man en ik hebben al heel lang een meisjesnaam, maar nu heb ik er pas eentje gevonden die ik ook super vind! Hij trouwens ook. Maar toch blijft hij heel erg bij de eerste. En aangezien we beide namen allebei erg mooi vinden, maar hij toch een voorkeur heeft, zal ons kindje (als het een meisje is) die naam krijgen.
Esmee en als jullie er echt niet komen dan idd Esmee Caithlinn of Caithlinn Esmee Maar ik zelf vind esmee mooier dan caithlin
Ik vind Esmee veel mooier dan Caithlinn! Ik vind de spelling ook wel een beetje vreemd eigenlijk. Als je je vriend zijn zin toch wilt geven, maak je er toch Esmee Caithlinn van!
tja.. ik zou kiezen voor de nieuwe naam. Maarja, dat is ook onze nr1 naam dus ik ben bevooroordeeld . Alleen in een andere spelling. Maarja, het is een naam die sowieso op 20 manieren (niet overdreven) gespeld kan worden dus wat dat betreft.... maar oke: Ik zou zeggen, wacht nog even af, en houd ze allebei. Kijk of je kan wennen aan de nieuwe naam en of je Esmee los kan laten of niet. Spreek beiden namen hardop uit... en beslis over een paar weken ofzo.
Poeh, moeilijke situatie.. Tja, ik vind Esmee veel mooier dan Caithlinn. Maar goed, jullie zullen er samen uit moeten komen. Succes ermee!
Oh, wat lastig als er inene weer een nieuwe naam komt opduiken hè?! Persoonlijk zou ik het houden bij Esmee, Caithlinn heb ik altijd al een verschrikkelijke naam gevonden (sorry). Hoe is je eigen gevoel erbij? Ik denk dat dat belangrijk is, dat jullie beide 100% achter de keuze staan..... Succes!
Ik vind Esmee heel mooi en Caithlinn helemaal niks, sorry Vind het ook totaal geen namen om een combi van te maken omdat ze zo verschillend zijn.
het zijn niet de namen die mijn man en ik beide leuk zouden vinden, maar ik persoonlijk vind Caithlynn wel een hele mooie naam, had hem op mijn lijstje er ook bij staan.... Esmee, hoor je steeds vaker, en ben zelf iemand voor namen die niet zo vaak voorkomen....
Mijn dochtertje heet Caitlin, het is een Keltische naam. Mijn man heeft ook een Keltische naam en ik een Engelse dus wij vonden het leuk om de naam daarop aan te passen. Ik noem dr wel vaak Kate, vind ik net even wat stoerder. Maar das zo leuk aan die naam, je kan hem mooi afkorten. Moet wel zeggen dat ik de naam elke keer moet spellen omdat niemand weet hoe je het schrijft, maar ik vind het een prachtige naam die je niet zo vaak hoort.