Vind het echt een stoere naam! Maar wil echt geen rare of te unique naam voor ons jochie! ! Wat vinden jullie?
Thorben is een Noorse jongensnaam. De betekenis van de naam is `Scandinavische naam met als eerste stam Thor (dondergod) en als tweede stam Björn (beer)`.
Ik vind het heel leuk!!! Maar ik houd ook wel van scandinavische namen. Zo vind ik Espen ook heel mooi! Maar mijn man is er niet zo kapot van, dus nu hebben we een andere hele mooie naam.
ik weet niet wat ik er van vind. vind het geen "lelijke" naam maar toch klopt er iets niet aan voor mijn gevoel. alsof mensen konden kiezen tussen thomas en erben en dit samen gevoegd hebben. maar als jullie het een mooie naam vinden zou ik zeggen doen! hij kan heel goed hoor er is niks mis mee.
Wel leuk... Tobe vind ik net wat leuker. Als ik thorben snel zeg, hoor ik me zelf al snel 'Tobbe' zeggen - of tenminste: Ik kan me voorstellen dat iemand die de naam niet kent, zou denken dat ik dat zeg.
Neen. Niet mijn smaak. Iemand kwam hierboven met de suggestie "Jorben". Die vind ik persoonlijk leuker