Hallo dames.. Zoals zo velen krijg ook ik hoofdpijn van namen uitzoeken. Wat ik voorstel vind vriendlief niet leuk en wat hij verzint vind ik weer niets. Maar er is een mogelijke oplossing alleen ben ik nog niet overtuigd dus jullie eerlijke mening gevraagd! Wat vinden jullie van de naam Rishano voor een jongetje van Nederlands, Antilliaans, Dominicaanse afkom?
Leuk inderdaad! Het is niet mijn smaak en voor een Nederlands/blank jongentje vind ik 't niks, maar ik denk dat Rishano heel goed bij een Nederlands-Antilliaans-Dominicaans jongentje past en ik vind het dan wel een mooie naam! Ik heb zelf Rouan bedacht voor als ik een jongentje krijg (wordt dan een Nederlands-Turks-Koerdisch kindje), alleen vindt m'n vriend geen enkele jongensnaam leuk
Ik weet niet of het een gepuzzelde naam is ofzo, maar het klinkt als een normale naam voor een getint kindje . Het is niet mijn smaak, maar ik vind het ook zeker niet lelijk ofzo.
Mee eens. Misschien is het een optie om een "normale" spaanse naam te zoeken, die ook in NL bekend is?
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt niet verkeerd en ik hou van namen die eindigen op een o. Misschien zijn dit nog ideeen: Evandro, Lisandro, Ivano, Leandro, Mariano of Marciano...?
ik vind het een leuke naam voor een gekleurd jongetje, bij een nederlands blank manneke zou ik het weer helemaal niets vinden. En voor een gekleurd kindje vind ik Evert weer een vreemde naam.
Hmmm....weet het niet zo goed. Het is in ieder geval niet mijn smaak, maar in de Dominicaanse Republiek hoor je wel vaker (zelfbedachte) aparte namen. Grappig, onze half-dominicaanse kindjes hebben/krijgen heel andere soort namen
Het is niet helemaal mijn smaak, maar vind het absoluut geen lelijke naam hoor. Wat vind je evt. van Jayro? Dat vind ik dan wel weer een hele leuke naam die ook eindigt op o.
Leuke naam voor een getint kindje!! Voor een 100% Hollands kindje zou ik het niet kiezen, maar dat is hier ook niet aan de orde.
Thnx dames! Jullie hebben me overtuigd haha soms heb je gwn even de mening van een buitenstaander nodig