ik zoek een leuke en lieve meisjesnaam bij daphne. nu heb ik zelf al wat ideeen, maar ben erg benieuwd naar meer ideeen. liefste iets met een zachte klank, omdat mijn achternaam kort en hard klinkt. iets met bloemen/planten vind ik ook leuk, maar hoeft niet perse. ik ben erg benieuwd naar de reacties. x sjaan
Daphne en Rosanne (roos) (en zo heb je heel veel meer varrianten van Roos!) Daphne en Liliane (lily) Daphne en Daisy (madelief) Daphne en Dahlia Daphne en Flora (fleur, floor, flore) Daphne en Jasmijn Daphne en Iris Daphne en Laura Daphne en Lotus Daphne en Marjolijn Daphne en Madelief Daphne en Margriet Daphne en Mirte Daphne en Viola Daphne en Ályssa Daphne en Camilla Daphne en Violet
Ik ken een Daphne en Esmee Daphne en Jasmijn Verder hebben de andere 2 Daphne`s die ik ken een broer(tje) en geen zus(je) .
daphne en anniek. daphne en lianne. daphne en marloes. daphne en sanne. daphne en roos. daphne en esmee. daphne en lilly. pfft er zijn eigenlijk best wel heel veel combi's mogelijk
Daphne en Mirthe Daphne en Thirza Daphne en Veerle Daphne en Annelotte Daphne en Linde Daphne en Jolijn Daphne en Merel Daphne en Mette Daphne en Romée Daphne en Meike / Maaike Daphne en Inge Daphne en Ilse Daphne en Vera
super dat jullie allemaal reageren. er zitten wel een paar namen bij die ik leuk vind. maar mijn man niet... wie weet kan ik m nog overtuigen haha. als er nog meer sugesties zijn, alles is welkom x sjaan
Daphne en Manouk Daphne en Danique Daphne en Muriël Daphne en Vivian Daphne en Dionne Daphne en Céline Daphne en Nadine Daphne en Esmée Daphne en Lisanne Daphne en Sabine Daphne en Jolien / Jolijn Daphne en Marije Daphne en Anniek Daphne en Lonneke Daphne en Marit Daphne en Maureen Daphne en Amber Daphne en Maxime