Ooh ja, leuk!! Vajen heb ik ook nog even over getwijfeld, maar mijn man vindt het niets. Ik denk ook wel dat er op elke naam iets te rijmen valt. Maar soms is het zo voor de hand liggend...
Niké is ook apart en mooi! Toch blijven onze voorkeuren voor nu: Lexy/Lexi en Yenthe/Yinthe Misschien verandert dat nog wel hoor, meer ideeën welkom!
IKbenhet: dank je wel! Het staat mooi, dat klopt, maar ik het niet echt een klik met de naam Elin. Best populair en ik voel er niet zo vel bij.
Ach je hebt nog dikke 20 weken om te beslissen Bijft lastig hè, werken in het onderwijs en een naam kiezen.
Julia: ja, dat is echt niet te doen hoor! Overal een gezicht bij zien. Werk jij ook in het onderwijs? Ik ben bang dat ik dat kind dat mijn leven lang niet kan vergeten...
Jep, ook onderwijs dus bekend probleem Gelukkig had ik al vrij snel een naam (beide keren) waarvan ik zeker wist dat dat hem moest worden. Manlief werd soms wel knettergek van het feit dat ik bijna elke suggestie afschoot met "Nee dat vind ik geen leuke naam, want ik ken een leerling...". Arme man
Julia: ja dat is echt een probleem! Gelukkig houden wij allebei wel van een beetje apartere namen. Jenthe heb ik dit jaar in mijn klas gehad, maar dat vind ik echt gewoon al heel lang een leuke naam. Ik weet dat we nog heel lang hebben, maar ik ben altijd van het plannen en wil er al goed over nadenken
De laatste dagen zit ik weer steeds met Jenthe/Yenthe in mijn hoofd. Ik blijf het een mooie naam vinden. Ondertussen ook aan het denken over de tweede naam. Ik wil haar vernoemen naar mijn moeder. Ze heet Wilhelmina Catharina roepnaam: Wilma. Ik wil een mooie combinatie maken, iemand een idee hoe ik hieruit een mooie naam kan halen?
Misschien vind je dit iets? Mijn dochter heet Myla (My La) zo zeg je het. Je kan het ook zo schrijven Mayla. Ik vind Yuna een erg mooie naam en ik vind het wel bij elkaar passen! Succes!
Aardbei: dank je wel voor je reactie! Spreek je de naam uit als MIELA of als MAYLA? Want Mila vind ik best vaak voorkomen hier in de buurt, maar Mayla is wel weer origineler. Yuna is natuurlijk ook niet iets wat je dagelijks hoort. Michelle: dank je wel voor het meedenken. Vind er alleen nog niet echt iets tussenzitten Nog niet echt een klik mee. Maar ik dacht iets van Cathy, Kate, zou dat kunnen?
Kate is superleuk!!! ik heb de andere reacties niet allemaal bekeken hoor, misschien dit; Alexis Isis Isla Faye Holly Lola Quinn Maya Erin Dionne Amber Anaïs
Ooh hahaha mooi zo! Mijn man vind het alleen niet zo passen bij de naam die nu op nummer 1 staat En ik wil echt graag vernoemen, Y. is vernoemd naar zijn overleden moeder...
Lexi vind ik onwijs stoer! Maar wat je zegt sexy lexi lexi sexy... Wij hadden voor ons zoontje lex tot ik een droom kreeg van een jongentje met knalrood haar sproeten steve urkel bretels en bril. zeik nat van t zweet werd ik wakker snachts... en nu is het S.am geworden