Mijn man komt ineens met de jongens naam Brave.(dapper) Klinkt heel krachtig.en volgens hem DE naam! Ik vind het wel een onwijs stoere naam,maar moet even wennen. Wat vinden jullie? Het is voor een getint kindje,wel handig om te weten.
Een brave jongen? Nee vind het een rare naam en het klinkt ook niet mooi. Breef...(zo zullen ze het hier uitspreken)
Ik denk dat je straks vaak moet "herstellen" met de uitspraak want hoewel de Engelse versie best aardig klinkt zullen ze het hier in eerste instantie gewoon Nederlands lezen en zullen de dus brave zeggen
Ik vind het zelf niet zo super om eerlijk te zijn. Sorry.. Ik denk dat het ook vaak verkeerd gezegd gaat worden. Op zn hollands bijvoorbeeld.
Hmmm. Denk kwestie van wennen. Ik zie gelijk andere namen voor me als vlinder storm enzo ....daar past deze mooi tussen. Niet mijn favoriet. Maar gelukkig houden we niet allemaal van dezelfde naam hihihi.
Sorry, vind het niet verschrikkelijk maar vooral omdat schrijven in Nederlands en uitspraak in Engels zo anders zijn vind ik het niets, is ook niet echt een naam volgens mij.
Hmm als je dat op z'n Engels uitspreekt wordt het (bij mij althans) echt zo'n Amerikaanse r... Vind dat echt niet mooi hier in nl..
Ik hou niet zo van namen met een engelse uitspraak. Maar buiten dat vind ik het wel een originele, stoere en leuke naam
Ik zou me erg gaan irriteren als mensen Breef gaan zeggen met de harde R... Nederlandser dan Nederlands zeg maar... Dat zou mij er al van weerhouden om zo'n naam te geven.
Ik denk idd ook dat ze hier in NL al gauw Brave jongen zeggen. En als hij later misschien wel in Amerika gaat wonen dan krijg je, you where very brave, Brave. Ik zou het persoonlijk ook niet doen.