Wie kan ons helpen met het kiezen van een meisjesnaam? Op dit moment neigen we naar de volgende namen: Noa Noé Quincy Tess 2e naam wordt waarschijnlijk J.ulia (vernoemd naar oma (J.eltje) en moeder A.ly) 3e naam wordt waarschijnlijk C.ornelia (vernoemd naar oma (C.orrie/C.ornelia)
Noa julia klinkt erg lekker! Heb gestemd op tess omdat ik die naam leuker vind. Daarna quincy.. Maar nu ik de tweede naam zie zeg ik noa
Ik vond een meisjes naam al veel moeilijk als verwacht. De laatste 2 vind ik het leukst. Verder keek ik vooral ook maar de naam van de eerste. Succes ermee
Noe dan maar. Ik vond het bij mijn eerste dochter al moeilijk, nu bij de tweede ist dubbel zo moeilijk lijkt het wel.
Ja lastig is het voor een tweede zeg!! Ik ben dus niet de enige Onze zoon heet Milan, opzich vind ik alle 4 de namen daar wel bij passen.
Ik vind Noa en Noé het leukst. In combinatie met de tweede en derde naam vind ik Noa denk ik het beste passen. Tess vind ik ook leuk, Quincy vind ik niet leuk.
Haha, wij hebben ook getwijfeld tussen Noa en Tess. Tess vind ik persoonlijk toch net iets te pittig. Mag iets liever zijn, dus wordt het uiteindelijk Noa. Noé vind ik ook wel leuk, maar het schijnt een jongensnaam te zijn (maar dan volgens mij vrnl. in andere landen). Quincy vind ik ook leuk, al vind ik ´m zelf te Engels t.o.v. de naam van ons zoontje.