Hallo meiden, Ik hoop straks als BAM voor een brusje te kunnen gaan voor mijn zoontje. Maar wat vinden jullie van de naam Ferdy/ Ferdi?
Kloontje het feit is dat mijn zoontje een turkse naam heeft en ik daarom op zoek ben naar een naam wat past bij zijn naam
Ik vind het een prima naam. Als ik het me goed herinner was dit eigenlijk je favoriete naam toen je van S. zwanger was, maar wilde je ex die naam niet. Als het nu nog steeds je favo naam is, zou ik die nu gewoon gebruiken (mits je een jongetje mocht krijgen natuurlijk) en is het toch helemaal niet belangrijk wat anderen ervan vinden .
Hahaha Amethist je hebt qua dat toch wel erg gelijk En idd die stond naast S zijn naam. Dat heb je goed herinnerd!! Ben heel erg blij met S zijn naam maar deze naam zit nog steeds in mijn hoofd idd Ja en als ik goedgekeurd hopelijk word moet het ook nog eens een jongen worden natuurlijk als het zover komt
Ahh, dan word het al anders. Ik heb dan ook nog altijd dat beeld voor me van die turkse jongen haha. Maar juist als je in die richting zoekt vind ik het best wel een leuke naam. Past ook wel in het rijtje van Ferry, Ferdinand, etc. Ik vind Ferdi dan wel een leuke turkse variant van het hollandse
Hahahaha. Mijn zoontje heeft bv S.eyhan Al weten mensen vaak niet dat het een TR naam is. Ferry staat idd ook wel op het lijstje
vind het niks. als je een Turkse naam wilt wat dacht je van Cem (djem) mijn neefje heet zo (van Turkse komaf) ik vond het ff wennen maar wel een stoere naam
Oh, ik had nooit gedacht dat Ferdi een Turkse naam was. Het is niet echt mijn smaak, maar ook zeker niet lelijk. Ferdinand vind ik dan wel weer heel leuk en Ferdi vind ik weer een stuk leuker dan Ferdy of Ferry.