Hallo, Wij verwachten aankomend jaar een brusje voor onze dochter Fay. Een jongensnaam ,daar waren we meteen al uit,maar een meisjesnaam is wat lastiger. Onze 'eisen' : Het moet bij Fay passen. Geen 5-lettergrepen-namen Geen 'Marie-Sofie-Sanne'-achtige namen. Het mag een beetje apparter zijn,maar geen hele rare zeg maar Dan houden we nog rekening met de klank van de naam... Mae vind ik bijvoorbeeld mooi, maar Mae en Fay lijkt teveel op elkaar. De naamsoort waar wij van houden: Veerle , Yente , Misha .... dat soort. Wie kan ons helpen aan dit soort meidennamen, want op de meeste gangbare sites zoek je je rot naar een naam die je niet in elke klas hoort... Alvast bedankt!
Een combinatie van Mae en Mischa --> Mia. Klinkt mooi, Fay en Mia!! Nog meer suggesties: Fay en Merle Fay en Mirthe Fay en Benthe of Lenthe Fay en Lina Fay en Line Fay en Iva Fay en Laurie Fay en Lynn Ik hoop dat je er wat mee kan. Succes!!!
- Fay en Yara - Fay en Lieve - Fay en Dana - Fay en Eve - Fay en Liv - Fay en Luna - Fay en Ninthe - Fay en Maya - Fay en Dawn - Fay en Kate - Fay en Eden - Fay en Aïsha - Fay en Abby/Abbey - Fay en Ella - Fay en Viv - Fay en Zara - Fay en Isis - Fay en Lise - Fay en Kyra - Fay en Suze - Fay en Kiki - Fay en Mara - Fay en Thirza - Fay en Indy
Liv vind ik zelf tegek, helaas vind mijn man dat niks Benthe staat al op het lijstje. Maeve,Jade en Amé vinden we qua uitspraak teveel op Fay lijken. Lynn vinden we wel leuk,maar teveel een hype-naam. (nee,we zijn niet veeleisend ofzo ) Toch staan er veel namen tussen die wij ook al besproken hebben.
Indy, Indi, Mila, Zara, Sara, Sarah, Isa, Iza, Leah, Lea, Ivy, Azra, Nena, Mona, Noa, Jenthe, Jill, Joy, Cloë, Sena, Senna, Ella, Emmy, Evi, Evy, Luna, Yuna, Gina, Ziva.
Fay en Britt Fay en Jada Fay en Amy Fay en Fenna/Senna/Jenna\ Fay en Jill Fay en Gina Fay en Gail Fay en Kim Fay en Julie Fay en Dewi Fay en Fayola Fay en Joya Fay en Kaya Fay en Sheila Fay en shania Fay en Janna Fay en Lindy Fay en Indie Fay en Evie Fay en Talitha Fay en Lorena Fay en mareschka Fay en luna Fay en noa Fay en Louisa
Leuk om te lezen dit topic hihi...Ik heb alleen weinig toe te voegen. Ik las laatst de naam Jindra - vond ik ook wel erg mooi. Maar passend bij Fay ? Ik neig zelf naar Ninthe, mocht er ooit een klein meisje bijkomen hier. Hoewel ik Lenthe en Linde ook érg mooi vind