hoe lijkt fay op jade? er zit niet een dezelfde letter of klank in! ik vind fay en jade erg mooi fay en liv ook, fay en noa ook!!!!!
haha, ik zie nu dit topic.. wij zitten met hetzelfde probleem lastig he, de tweede naam bepaalt toch een beetje de stijl van de namen. Je kunt nog eigenljk alle kanten op met Fay(e).... wij twijfelen over Deau.. Liv en Lynn vind ik ook heel leuk, maar valt af door de hype eromheen inderdaad Ayda vond ik ook wel leuk, maar vind ik niet zo leuk bij onze Faye. Ik wil weer graag een korte naam erbij, maar dat je die net als Faye niet perse kort schrijft. En dan het liefst niet eindigend op een e-klank, maar een A of een O of eventueel een klinker, maar geen i/Y dat vind ik nooit zo leuk... zo'n verkleinnaam kan ik me niet voorstellen bij mensen van boven de 30 haha!
Ik heb een keer een Sapho (Saa-voo) in de klas gehad. Fay en Sapho (je kan het ook als Savo schrijven)
Ehm...Ik zie nu pas dat er nog steeds in dit topic gereageerd wordt... Ik heb een miskraam gehad,dus een naam hebben we voorlopig helaas niet meer nodig.
Oei meid, wat klote seg, ik hoop dat je snel weer zwanger bent.. Ik kan me voorstellen dat het wel ff slikken is. Heb ook even met de gedachte gelopen en alleen dat al vond ik verschrikkellijk... Veel succes nog verder!!