hoi allemaal, ik ben weer in blije verwachting van een ??? dat moet nog een paar weekjes wachten maar mijn vraag is: ik heb al een dochter van 1 en zij heet Nikki. nu zijn we dus op zoek naar meisjes/jongens namen maar ik vind het zo moeilijk!! Hebben jullie leuke ideeen? ik hoor ze graag! groetjes Willy.
Leuke naam is Nikki! Deze namen vind ik er qua stijl bij passen: Nikki en Mila Nikki en Zoë Nikki en Lisa Nikki en Tess Nikki en Julie Nikkie en Noa Nikkie en Sem Nikki en Jim Nikki en Dean Verder gaat mijn inspiratie even niet 8). Succes!
Nikki en Vick, Vic, Vico, Victor, Viggo, Mike, Mick, Mika, Mitch, Giel Nikki en Liv, Livvy, Liva, Myrthe, Tine, Fenne, Senne, Lotte, Fay, Liz, Amy, Evy, Vera, Merle
Nikki & Thessa Quincy Indy/ India Moira Jenna Fay/ Fae Norah Quinten Mischa Mika Timo Joas Lucas Karel (haha )
Jongen: - Nikki en Jesse - Nikki en Daan - Nikki en Levi - Nikki en Dante - Nikki en Timo - Nikki en Milan - Nikki en Sam - Nikki en Bart - Nikki en Roan - Nikki en Mark Meid: - Nikki en Dana - Nikki en Jessie - Nikki en Mara - Nikki en Tess - Nikki en Lara - Nikki en Ellen - Nikki en Lana - Nikki en Zara - Nikki en Merle - Nikki en Sasha - Nikki en Thirza - Nikki en Sara
1 tip, geen Mick HET vriendje van onze Nikki heet Mick en als die 2 met elkaar spelen dan is het 1 gehaspel met Mickey, Nikki, Nik, Mick etcera En verder volg ik het topic want wij kunnen ooknog wel wat tips gebruiken voor als het weer raak mag zijn bij ons
Ik ken een twee meisjes met de namen Nikki en Evie Nikki en Amy Nikki en Jaimy Nikki en Jimmy Nikki en Sem Nikki en Dani Nikki en Jaynie Nikki en Jaidee
ooooooooooooh wat een leuke namen allemaal! er zit zeker wel wat tussen wat we in overweging nemen, maar het blijft wel moeilijk hoor! iig alvast bedankt voor het mee bedenken allemaal!!!!! en hebben jullie nog leuke namen dan hoor ik het graag. groetjes willy