Manlief en ik zitten voor de derde keer weer totaal niet op 1 lijn. Ik hou van korte, stoere jongensnamen die niet te moeilijk en niet te populair zijn. Daar wil hij wel in mee gaan, maar de namen die ik heel leuk vind (Vigo, Stef, Kris), vind hij echt verschrikkelijk en andersom. Onze twee zoons hebben allebei namen met 4 letters en dat wil ik graag bij de derde doorvoeren. Nu zijn we het over een naam wel redelijk eens, maar dat is dus niet een hele makkelijke, namelijk Jaxx. Wat vinden jullie daarvan? En misschien nog tips over simpele, stoere jongensnamen met 4 letters?
Hoe heten je andere twee zoons? Even wat namen die ik zelf wel leuk/stoer vind: - Jari/Yari - Senn - Liam - Dani - Dean - Dex - Finn - Gijs - Huub - Jack - Jaro - Joey - Kian/Kyan - Luke/Luca/Luka - Mats - Mika - Noud/Naud - Roan - Ryan - Siem - Tigo/Tygo - Tijn - Vinc
Jaxx zou ik schrijven als JAX, dus met 1 x. Die tweede x is er wat teveel aan. Maar dat zijn het natuurlijk maar 3 letters Jack een optie? Of Jake? Andere korte namen met 4 letters (ik weet natuurlijk niet wat je leuk vindt of wat populair is in nederland): - Owen - Roan - Finn - Leon - Tuur - Alec - Otis - Vinz - Remi - Seth - Mats - Thor - Jeff (ook wel dubbel achteraan) - Odin - Stig - Luuk of Luke - Nils - Phil / Fill - Giel - Iben - Eden - Lino - Ides - Evan - Mika - Vito - Tygo / Tigo - Matt (dubbel) - Rolf - Carl - ...
Jaxx is niet mijn smaak. Leuke namen zijn al genoemd! Wat suggesties, hopelijk niks dubbel: Dion Quin Ezra Jens Levi Knox Hugo Ivan Cain Riff Jace Mick Nino Aron Arne Beau Jort/Jord Eloy Dean Rico Alex Saul Milo Luca Vick Zane
Hoewel ik op zich dubbele letters helemaal niet verkeerd vind (mijn dochtertje heeft een naam met dubbele letters op t eind), vind ik het bij Jaxx een beetje vreemd staan? En vind ik Jax véél mooier.. Maar dan heb je weer 3 letters.......
Sepp John Yuri Odin Max Steph Tijn Als jullie Jaxx samen mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan. Zeker als samen een naam vinden zo'n klus is!
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat we nog even verder moeten zoeken , er zitten wel een paar leuke namen bij de suggesties dus wie weet zijn we er nu een keer wat sneller uit!