ben nog niet zo heeel lang zwanger maar ben nu al bang dat ik er niet uit ga komen. We houden van hollands/ scandinavische namen. We hebben al een zoon die Niels heet 2e naam Ruben. wie o wie helpt ons een handje op weg. Thanks Ingrid
... misschien: Niels Ruben & Jens Tijmen/Thijmen Lasse Arvid Jelte Vigo Yannik Fabian Bjorn Maurits Fedde Jasper Lars Berend Bjarne Lenn Rens Quinten Hidde Martijn Noud Bastiaan Sven Michiel Jurre Pepijn Thies Willem Mats Tygo Finn Jelle Senne Levi Kai lennard Peer Duco Siem Derik Luuk/Loek Tobias Kjell Thore Arne Marius
Whahaha, die Eos, geweldig vind ik je! Heb je ook zo'n lijst meisjesnamen in mijn topic?! (meisjesnaam bij S.iem?!) Ik hou ook van scandinavisch/kort(1of2lettergrepen, heeeel soms 3)
Jonne Brent Jonas Jeppe Lars Ingmar Olan Lennart Stian Soren Lasse Max Lukas Ole Ralph Rune Viggo Arne Jannick Axel Bernt Ivar Bjarne
Daan Mark Thijs Erik Lars Lennart Ivar Jens Kaj Olav En als tweede naam misschien Lucas, Thomas, Benjamin of Alexander?
Helaas heet neefje al Lars en Jens vind ik mwah. Bjarne vind ik bijvoorbeeld maar daar is manlief weerniet van gecharmeerd. Echt moeilijk die jongensnamen Meisjesnaam hebben we al en die staat vast haha dan moet het gewoon een meisje ze zijn toch.