Hier moest ik ook meteen aan denken! Zal wel weer half zp over me heen krijgen voor het jip en janneke effect maar vind het heel leuk samen!
Jack en Annabel Jack en Charlize Jack en Charlotte Jack en Daphne Jack en Dorise Jack en Elena Jack en Lorena Jack en Lotus Jack en Louise Jack en Olivia Jack en Romee Jack en Sophie
Eigenlijk is Jack zo’n klassieke naam dat bijna alles er wel bij past, tenzij het een LaToya of iets dergelijks is haha. Maar alles wat genoemd is kan er wel bij vind ik. Ik zou voor een korte Engelse naam gaan net als Jack, of hooguit 2 lettergrepen.
Heb niet gelezen wat er al genoemd is. Jack en... Ivy! Quincy Riley Miley! Millie! Roxy Suzy! Lilly/ Lily Wendy Lara Ava (wel op z'n engels natuurlijk) Isa Ilva Rosa Pippa Aurora Fiona! Juna/ Yuna Emma Ronja Maxime Sky Jill (maar zou ik zelf niet doen want Jack& Jill is een sprookje) Lize Rosie Nomi! Nowi Die met een uitroepteken vind ik persoonlijk het leukst combineren met Jack.
Jack& Jill is een sprookje (Hans& Grietje) en daarnaast ook een film met slappe Adam Sandler grappen. Jack& Jones is een kledingmerk.
Jack&Jill en Hans&Grietje zijn niet hetzelfde, hoor. Hans&Grietje is Hansel&Gretel in het Engels. Jack&Jill is een kinderrijmpje dat begint met: Jack and Jill went up the hill To fetch a pail of water Jack fell down and broke his crown And Jill came tumbling after
Ik dacht aan Jill (jaja, het jut en jul effect, maar bij deze naam past het zo!) en Kate, Amy, Lucy, Lynn en Nova.