Ik heb gekozen voor Lize. Ise en Isis vind ik bij Milan niet super klinken. Elin vind ik ergens veel op Milan klinken. Vanwege de L misschien? Lize en Milan. Ja
ik ga ook voor Milan en Lize! Ik vind Elin het leukst, maar dat klinkt niet zo lekker. Ise en Isis vind ik niet leuk.
Milan en Isis. Leuk! Isis is lief maar ook stoer. En is zeker niet zo populair als Isa, Ise etc. Ise: Ik vind Isa, Ise geen leuke namen. De lange varrianten wel. Isabel en Milan, Isobel en Milan, Isabelle en Milan of Isabella en Milan. Ook Isadora, Isabeau vind ik leuker dan Ise, Isa. Lize: Lise vind ik veel mooier. Maar Isis vind ik veel origineler. Daarom toch Isis gekozen. Elin: Vind ik echt niet leuk samen met Milan. Ze lijken echt teveel op elkaar en daar houd ik niet van. Maar de naam zelf vind ik wel leuk!
Wat een geweldige namen!!! Ik heb gestemd op Isis, heel origineel en met een historische achtergrond!! Ook een naam waar je alle kanten mee op kan. Elin en Lize vind ik allebei ook super. Ise niet zo, een beetje common naar mijn smaak.
Elin!! Ik vind Milan en Elin helemaal niet vervelend of raar samen klinken. Bovendien, hoe vaak noem je die namen nou achter elkaar? Als de kinderen later groot zijn sowieso niet meer, dan zegt het meisje toch niet "Ik ben Elin van Milan&Elin" of zo . Nee, de een heet "Milan", de ander "Elin" (of hoe dan ook), het is geen eeuwige combinatie, het is geen duo dat samen moet optreden of zo. Dus ik zou me daar niet zo druk om maken. Ik vind Elin dus de perfecte naam
Milan en Elin vind ik samen leuk, past bij elkaar Isis vind ik maar een vreemde naam. Moet telkens denken aan die kraamzorg ook.
Ik heb gestemd op Elin. Ik vind het de leukste naam in het rijtje en het past ook goed bij Milan - ik vind het een naam in dezelfde 'stijl'. Lize vind ik persoonlijk niet mooi. Ise en Isis vind ik wel aardig, maar toch minder leuk dan Elin.
Ik heb gekozen voor Lize! De 2e dochter van mijn zus heet ook zo. Zoveel stoerder dan Lise en het staat mooi bij Milan! Liefs
Ik heb niet gestemd... ik kan namelijk niet kiezen... Ik vind je allemaal mooi! Ze staan ook allemaal op mijn lijstje!