Ik ben me aan het oriënteren op meidennamen, omdat ik denk dat het een meisje is Jongensnamen heb ik al genoeg. Wat vinden jullie van de naam k.i.k. voor een meisje? We hebben al een F.a.y en een S.e.p Ben benieuwd wat jullie denken....
Totaal niet mijn smaak, maar als ik er een beetje neutraal naar probeer te kijken: Een naam is voor je hele leven. Deze namen zijn voor een kind of jongere misschien nog wel okee. Maar voor een volwassenen, zeker niet mijn keus. KZou het niet heel tof vinden als ik me als dertiger met deze naam moet voorstellen....
Dank je voor je reactie Smile! Snap je reactie, al is K.i.k een oud Hollandse naam dus niet heel gek... Maar ik neem je mening in overweging !
Neh, vind ik ook niet zo... Te hard. Ik vind het voor een jongen ook niet mooi. Kik / Kick. Neh... Ik zou dan eerder gaan voor Pip.
Kik? Ik vind het eerlijk gezegd als woord al niet echt mooi, als naam helemaal niet en dan voor een meisje nog iets minder...
hahaha! Wel heeell eerlijk jullie allemaal! hahaha... als jullie er al zo over denken...krijg ik het er thuis nooit door denk ik
Ik ken enkel Kick als jongensnaam en dat vind ik al niks... Als ik Kik zie staan voor een meisje zou mijn eerste ingeving zijn dat er een i is vergeten.
Ik hou er niet van. Ik vind het eigenlijk zelfs geen naam (ook al lees ik dat het zelfs oud Hollands is..?) En anders nog beter voor een jongen dan voor een meisje. Ivy Indy Isis Isa Liv Jill Ise Lily Nine Ava Eef Loïs Iva Leah Yuna Luna Nore Abby Liz Nova Novi Zoë Chloe
Geen leuke meisjes naam, ook geen leuke jongensnaam in mijn ogen eigenlijk. Dus ik zou doorzoeken. De namen van jullie andere kindjes vind ik wel heel leuk.
Kiki vind ik dan toch veel leuker en dat vind ik al niet zo leuk. Misschien: Lil Sem Ise Kim Sil Viv Noë Gin Eef Ann/Ana Jet Jen
Nee, niet leuk. De andere twee vind ik wel heel leuk Ik zag net Jet staan, die vind ik er persoonlijk wel heel mooi bij passen!