Ik ben binnenkort uitgerekend maar we kunnen geen keuze maken tussen de jongensnamen. Onze dochter heet I.lse. De drie namen op het lijstje zijn: H.idde J.elle of B.auke Wat vinden jullie?
Jelle! Klinkt krachtig, vrolijk, Bauke vind ik wat lomp klinken (en ik ben de naam wel gewend als Fries). Hidde ook heel leuk, maar klinkt mij wat minder 'soepel' dan Jelle. 1. Jelle 2. Hidde 3. Bauke
ik dacht gelijk aan Lars, maar ja die staat er niet tussen Ik vind Baukje niet zo heel leuk, Hidde gaat. Ik vind Hiddo net iets leuker klinken. Jelle vind ik wel het leukste.
Jelle! Absoluut de mooiste naam. Klinkt fris en krachtig en past perfect bij Ilse. Naast het feit dat je de naam haast niet hoort.
Ik kies voor Hidde. Jelle kun je zo vreselijk boers uitspreken, en zo zie ik het ook voor me. Hidde vind ik chiquer. Met een J vind ik Jurre wél leuk.
Oef, het zijn nou geen namen waar bij ik denk wow, wat een leuke naam. Maar ik zou eerder voor de snelle Jelle gaan.
Hihi ik ook, want onze kids heten I.lse en L.ars Verder hadden wij op het ljstje voor de jongste Jesse en Sven. Van jouw lijstje vind ik Hidde het leukst.