Hoi allemaal, Wij verwachten een tweeling, 2 jongens! Maar nu nog namen.. pff lastig dus ik hoop dat jullie leuke ideeën hebben! Onze dochter heet Milou en namen die we nu wel leuk vinden zijn: Siebe, Sep, Aron, Thijs. Laatste 2 grote twijfel eerste 2 samen sowieso niet samen maar welke naam past er leuk bij? Sep&... Of Siebe&...
Aron vind ik super leuk! Thijs wel oké, maar niet zo bijzonder, beetje 13 in een dozijn. Siebe en Sep beide niet zo, als ik moet kiezen Sep omdat ik bij Siebe nog steeds met het liedje van Seabert in mijn hoofd zit (al zou de generatie van nu deze waarschijnlijk niet kennen, ik kan het zelf niet los zien)
Siebe en Jelle Siebe en Jelte Siebe en Loek Siebe en Auke Siebe en Timme Siebe en Tibbe Siebe en Lasse Siebe en Daan Siebe en Kobe Sep en Lenn Sep en Tom Sep en Jens Sep en Job Sep en Finn Sep en Ole Sep en Brent
Milou prachtig! Siebe en Sep ben ik helemaal niet weg van.. Thijs en Aron vind ik dan juist wel weer leuk! Als je toch voor Siebe of Sep wil gaan: Siebe en Jarno Siebe en Jaron Siebe en Jurre Siebe en Lucas Siebe en Maxim Siebe en Yanick Sep en Cas Sep en Kaj Sep en Luc Sep en Raf Sep en Rik Wat leuke opties met Thijs en Aron: Thijs en Bjorn Thijs en Brent Thijs en Chris Thijs en Niels Thijs en Quint Aron en Boaz Aron en Hugo Aron en Joas Aron en Levi Aron en Liam Aron en Milo Aron en Otis Aron en Ravi Aron en Revi Aron en Vigo
Sep & Aron Sep & Raf Sep & Cas Sep & Kai Sep & Len Sep & Lev Sep & Levi Sep & Otis Sep & Beau Sep & Axel Sep & Jent Sep & Jelt Sep & Lars Sep & Loet Sep & Ties Sep & Koen Sep & Teun Sep & Gijs Sep & Guus Sep & Pim Sep & Joep Sep & Flip Sep & Art Sep & Rein Sep & Rien Sep & Joos Sep & Rink Sep & Niek Sep & Daan Sep & Ward Sep & Leon Sep & Owen Sep & Roel Sep & Emil Sep & Remi Sep & Abel Sep & Aris Sep & Nero Sep & Tobe Sep & Kobe Sep & Nils Sep & Nels Sep & Ole Sep & Olle Sep & Rune Sep & Erik # Siebe & Thijs Siebe & Hidde Siebe & Niels Siebe & Ferre Siebe & Linus Siebe & Emiel Siebe & Tibbe Siebe & Joris Siebe & Boris Siebe & Felix Siebe & Filip Siebe & Timon Siebe & Viggo Siebe & Tobin (Twee lettergrepen + vijf letters met als 2e letter een i (of in elk geval een i erin) vind ik leuk, dan hebben alle kinderen dat)
Siebe is niet mijn smaak, Sep daarentegen stond hier op de lijst voor als er 1 of 2 jongens tussen zaten... Vind t ook leuk passen bij Milou. Ik dacht ook meteen Sep en Aron. Sep & Tygo Sep & Tijn Sep & Noah Succes met kiezen!!
Uit jullie lijstje: Milou & Sepp & Aron Anders misschien; Milou & Sepp en Lukas Milou & Sepp en Thijn Milou & Sepp en Pepijn Milou & Sepp en Robin Milou & Sepp en Luuk Milou & Sepp en Roan Milou & Sepp en Ludo Milou & Sepp en Lars
Bedankt allemaal! Erg fijn dit! Kijk er nu toch weer anders tegen aan door jullie input. En vooral rijtje: Milou, Sep en Aron spreekt me aan! Die combi zelf helemaal niet gezien.. zat de hele tijd met Aron en Thijs en vind Thijs zoals aantal van jullie ook al zeiden zo gewoontjes en je hoort het regelmatig. Verder blijft Fedde/Ferre ook nog hangen. Oja Lasse erg leuk!
Sep vind ik ook ver uit het leukst. Ik ben wel fan van thijs.... maar Sep en aron klinkt ook leuk.. En bv rens?