Milou heeft tot nu toe dus de voorkeur Hubbie heeft hem verzonnen ( nou ja gelezen ) en vind hem zelf ook wel leuk dus die gaat zeker een kans maken
Levi is ook erg populair anders... Hier bárst 't in elk geval van de Levi's... Mijn dochter heet trouwens Noah, met 'n H op 't einde. (En nee, da's geen jongensnaam. ) Heb je toch iets wat niet zo veel voorkomt...
Milou is ook een leuke naam, spreek je het dan uit als Miloo of Miloe? Mijn katje heet Miloe namelijk dus moet eerlijk zeggen dat ik die naam toch een beetje met m'n rooie springertje associeer Hier overigens ook hoop Levi's in de buurt! Maar is wél een erg mooie naam!!
Spreken het uit als Miloe. Levi had ik dus echt maar 1x gehoord ( jaar of 11 geleden. ) Toen werd onze levi geboren en hoorde ik 2 maanden later op tv dat het in de top 3 van 2008 stond
Zegt een man die zijn zoon naar een spijkerbroekenmerk heeft vernoemd (bedoel ik niet lullig hoor, vind Levi een leuke naam maar zijn argumenten vind ik dan een beetje onlogisch)
@ maja, ja mannen he.. Ik heb trouwens Levi verzonnen en er idd wel bij stil gestaan dat het een merk is,maar gelukkig niet meer zo populair dat iedereen er mee rond loopt ( zou bijv. mijn kind nooit Mexx noemen )
Ik heb eens even zitten denken en op zich is het best logisch dat je je kindje niet vernoemd naar een kindje van je "vrienden- kennissenkring" (daar dacht ik tot op kort nog anders over). Stel jij noemt je meisje Jenna en ik kom langs.... "Jenna kom eens bij mama" hmm klinkt best raar.... maar toch vind ik dat als je het echt een mooie naam vind je het gewoon moet doen. Hihi wel leuk dat Jenna's schoonzusje dan ook Jenna heet (voor iedereen die het niet weet, mijn Jenna en kaatjes Levi zijn uitgehuwelijkt ) Milou is erggggg leuk Dani vind ik een jongensnaam (sorry) wat vind je van Elize/Elise? Eli(z/s)e & Levi... ik vind heel leuk
Is hij er vrijdag ook? dan praat ik hem wel even om, dat vind ik na Jenna echt een superleuke naam en zeg nou zelf Levi en Fenna staat toch super? Wat me ook binnen schiet is Demi (van dreames ) Levi & Demi wat ik er vooral leuk aan vind is, buiten dat het een superlieve maar ook stoere naam is, dat beide 4 letters hebben. Als onze 2e een jongen wordt krijgt deze ook een naam met 5 letters (heeft Jenna ook) vind ik persoonlijk erg leuk
Roshi, Fenna mag op de lijst Demi vind ik idd erg leuk ! maar zo heet de hond van een vriendin. valt dus af.
kaatje wij hebben hetzelfde probleem haha. Mijn zoontje heet ook levi en wij kunnen ook niet uit namen komen, zowel meisjes als jongens namen niet. Mijn man vond levi in het begin ook niet leuk, maar het is het toch geworden en later vond hij het wel leuk. Nu ben ik helemaal weg van fenne voor een meisje en hij zegt neeee..pfffff moe wordt je ervan he!
Mannen haha. Mijn man moest ook heel erg aan Levi wennen maar ging gelukkig toch overstag. Hier staat Fenna nu op de lijst, samen met Milou ( en aan Milou moet ik dus weer even wennen )
Mila & Levi, maar misschien dat die inmiddels al voorbij is gekomen. Fenna vindt ik trouwens ook erg mooi en Feline of Maudy
Feline en Maudy vind ik niets Fenna staat idd op het lijstje Mila vind ik erg leuk maar afgekeurd door hubbie Thanx voor t meedenken