Welke naam vinden jullie het leukst? Het moet passen bij zus N.orah en bij de achternaam die begint met Ijs en eindigt op een A. En waarom vind je een naam wel/niet leuk? (persoonlijke voorkeur, match met zus of match met achternaam?)
Milou vind ik mooi naast haar grote zus en in combinatie met de achternaam (voor zover bekend . Lieve naam.
Ik vind al je namen mooi, alleen Amelie is niet mijn smaak. Ik vind ook dat het allemaal bij Norah kan. Jasmijn hoor ik de laatste tijd erg vaak, dus dan zou ik in dit geval voor een andere naam gaan. Milou is een van mijn persoonlijke favorieten Lieve naam! Elin vind ik stoer. Maaike klinkt wat harder naast Norah
Allemaal mooi behalve maaike, die vind ik vrij jaren 80/90. Heb Elin gestemd, mijn favoriet van jouw lijstje. Bij zus en achternaam vind ik ze allemaal wel kunnen.
Ik vind alle namen leuk haha.. Moeilijk. Vind Jasmijn, Amélie en Milou het beste bij N.orah passen. Vind Amélie het mooist.
Amélie vind ik erg mooi en het past best goed bij de naam van je dochter. Elin staat op de tweede plaats. Jasmijn vind ik wel aardig maar niet bij de naam van de grote zus passen. Maaike en Milou vind ik niet mooi.
Ik zou gaan voor Milou. Jasmijn vind ik ook leuk, maar niet zo mooi bij een achternaam die begint met een IJ. Elin is me wat te hippig en Amélie vind ik een overdreven Franse naam. Ja het is een leuke film maar dat is ook meteen waar ik aan denk en dat is dan weer niet positief. Maaike vind ik te Hollands naast Norah.
Amélie! De rest vind ik niet zo. Amélie past mooi bij de naam van haar zus en lijkt ook bij de achternaam te passen.
Het streepje is wel belangrijk voor de uitspraak. Met streepje is het ameelie en zonder streepje wordt het ammulie. Daarnaast is het de originele schrijfwijze met streepje.
Helemaal mee eens! Ik vind het gek om te stellen dat een accent een naam lelijk zou maken. Dat vind ik absoluut niet zolang het de uitspraak verduidelijkt, nutteloze accenten of -nog erger- de verkeerde is weer een ander verhaal. Ik vind het eerder "lelijk" om niet de originele spelling te gebruiken.