Lauren & Lize Lauren & Liv Lauren & Livia (Sta niet open voor andere keuzes, eigenlijk staat het al zo goed als vast...)
Liv is leuk maar bekt niet lekker met lauren vind ik. Livia niet mijn smaak, lize leuk ( maar ik zou lise schrijven, je spreekt het uit als Lisa maar dan met een e)
Ik vind Lize en Livia allebei leuk. Met Livia klinkt het minder jut en jul door het verschil in lettergrepen, dus daarvoor gestemd.
Ik vind Lize de leukste naam van deze 3, maar.... Bij Lauren vind ik Livia mooier. Lastig dus, toch voor Livia gekozen
Één van mijn tweelingdochters heet ook Lauren. Lize vindt ik er mooi bij. Wel over nagedacht dat 2x een L als voorletter problemen kan geven met post, huisarts, ziekenhuis etc? Tenzij ze beide een tweede naam met verschillende letter krijgen is het een minder probleem. Wij hebben om deze reden 2 verschillende voorletters gekozen.
Ik snap die gedachtengang.. maar krijgen jullie ooit nog post???? Wij écht zelden! Ja, laatst afspraak in het ziekenhuis maar ik weet welk kind naar de oren dokter moet. Ben oprecht benieuwd of er nog zoveel post komt
Ik kan er zelf over mee praten als tweeling zijnde en een tweelingzus hebben met dezelfde voorletter. En geen 2e naam hebben. We hebben er echt wel problemen mee gehad hoor.
Ik stem voor Livia! Ik heb ooit eens gelezen dat een vrouw binnen kwam op de SEH en direct medicatie nodig had. Ze was zelf allergisch voor Penicille maar haar tweelingzus niet en ze pakte het verkeerde dossier. Ze kijken naar geboortedatum, achternaam en voorletter en dat lijkt mij heel lastig als dat identiek is. Geen idee of het verhaaltje natuurlijk echt waar is maar ik ben het nooit meer vergeten.
Mijn vader en broer hebben dezelfde voorletter en achternaam. Allebei maar 1 naam. Wonen in dezelfde woonplaats. Uiteraard niet dezelfde geboortedatum Maar zelfs dan gaat het wel eens fout met post van de gemeente over bijvoorbeeld verlopen documenten.