Hoi Allemaal! Voor het eerst een berichtje van mij.. Ik ben momenteel 30 weken zwanger van onze 2e zoon, alleen komen we er niet helemaal uit met de naam! Hoor graag jullie ideeen/meningen... Ons eerste zoontje heet Johnny, me vriend wil graag een naam erbij die ook op Y of IE eindigt. We zaten te denken aan Vinny of Frankie (Frenky), maar de 1-lettergreep namen trekken mij toch iets meer, zoals Jack of Lee(vind me vriend ook wel leuk, maar nog geen WAUW!), voor IE vind ik namen zoals Archie ook erg leuk, maar me vriend dan weer te apart.. Ik ben wel een beetje van de internationale namen aangezien ze Johnny vaak als Sjonnie uitspreken:x, en ik dat met een 2e wil voorkomen.. Daarnaast vind ik het ook wel leuk als het een niet TE veel voorkomende naam is, de top 10 valt dus sowieso al af.. Hopelijk hebben jullie iets leuks xxx
Johnny & Ravi Johnny & Sidney Johnny & Danley Johnny & Tycho Johnny & Denzel Johnny & Vigo Johnny & Louis Johnny & Jaimey Johnny & Davey
Finley Marley Andry Darcy Lenny / Lemmy Rhody Kenny Youri Dusty Ferdy / Ferry Iggy Ramsey Lesley Quincy Marty Ozzy Remy Sunny Rocky Casey Jordy Revi
Andy Arty Bailey Barney Barrie Bennie Bobbie Billie Gary Henri Jimmie Jordy Lody Rody Sammie Toby Tony