Thirze vind ik als naam niet mooi en bij Ninthe (prachtig overigens!) Ook te veel jut en jul. Thirza vind ik er dan wel weer erg mooi bij.
Thirza dan ipv. Thirze? Persoonlijk vind ik Thirze een beetje gek klinken, maar buiten dat maakt de -a (Thirza dus) het net even wat eigener zo naast jullie Ninthe
Dank voor alle reacties! Mijn vriend vindt Thirze / Thirza helaas echt niet mooi dus dat gaat 'm niet worden.. Verder vindt hij Lune een optie, maar daarvan ben ik nog niet echt van overtuigd (doet me teveel denken aan Luna, en aan een achternaam). Mije is ook nog steeds een optie Gelukkig hebben we nog een paar weken maar ik vind het zo irritant dat we niet al helemaal overtuigd zijn en DE naam hebben (zoals de vorige keer). Herkenbaar voor sommigen?!
Ja, hadden wij bij onze tweede ook... Maar als je het wauw-gevoel niet gaat vinden, maar gewon voor een naam gaat die jullie beide mooie vinden, je leuk vindt bij de grote zus, en gewoon een naam is waar je 80 jaar mee vooruit kan, dan kan je niet fout kiezen