Thanks meiden! Ja ik vind het wel lastig aangezien er overal staat dat het een Engelse naam is dn dan zou het dus ook op z'n Engels uitgesproken kunnen worden. Dochter van Constantijn en Laurentien heet ook zo maar ik denk dat zij 'm wel op z'n Nederlands doen? En dan heb je of de 'u' of de 'oe' luuuwana Loe(w)aana Luenna Loe enna Zelf dacht ik de 2e.
Ja vind ik ook wel! We zijn een beetje aan het oriënteren want we hebben nog even hihi. Vind het sowieso een leuke combi van Luna en Lana wat ik beide erg leuke namen vind. Mijn dochter heet Fenna en vind dat samen ook wel leuk klinken, ook leuk dat het beide 5 letters heeft. Alleen jammer dat de uitspraak dus wat lastig is.
Als volger van het koninklijk huis kan ik het niet laten je te verbeteren Luana is de dochter van Friso en Mabel Ik vind het een leuke naam en ik zou hem uitspreken als Loe ana met een beetje een w ertussen. Luu ana vind ik ook leuk klinkten.
Ik zou het uitspreken als LOE(w)ana, zou niet weten hoe anders. Vind het wel een wat harde naam. Lua / Loua vind ik mooier, of Louanne.
Snap wel wat je bedoeld maar vinder schrijfwijze Luana dan wel leuker. Ook zou ik graag een net zo'n lange naam als mijn dochter willen en niet zo kort. Afkorting is dan alsnog 'Loe/Lou'.
Louanne vind ik dan wel weer iets hebben maar dan vooral doordat het 2 n'en in de naam heeft net zoals Fenna en ik ergens nog wel neig naar namen met dubbele letters voor #2.