Gisteren kregen we te horen dat we een klein mannetje verwachten. Na twee dames en al jaren een huis gevuld met roze, is dat best even schakelen dus ik wil het een beetje echter maken voor mezelf door me te storten op de naam Onze meiden heten L. Ise en E. Lin. In onze ogen zijn dat zachte, maar niet tuttige namen. Maar nu een jongen... Helpen jullie me op weg?
@Prettykitty Ik vind het leuk dat je überhaupt de moeite neemt om te reageren Max en Ravi vind ik het leukst uit de lijst. Max wel serieus leuk, denk ik. @K00 Grappig, Beau staat op het lijstje van mijn oudste dochter. Het zoontje van mijn zus heet Luuk. Vind ik wel een leuke naam. Volgens mij ben ik minder gek op Engelse namen. Meer Nederlands of Scandinavisch en dan één of twee (drie?) lettergrepen.
Eerste namen waar ik aan denk zijn: Axel en Joas Abel, Bent, Boaz, Bram, Brent, Dani, Ivar, Jack, Jens, Joël, Joep, Jort, Jurre, Koen, Manu, Mats, Milo, Moos, Nino, Olaf, Otis, Ravi, Rens, Revi, Rick, Roan, Siem, Stan, Sven, Thijs, Vigo, Wolf, Wout
Graag gedaan hoor! Als me weer wat te binnen schiet, zal ik het laten weten. Fijn dat je er misschien toch wat aan hebt. (Max)
Maxim Noud Loek Sten Roan Milan Mias Steijn Thijs Björn Kjell Jent Thijmen Mathias Jacco Sverre Sybren Tobin Lasse Viggo Silvijn Yannick Menno Tobias Tomas Marijn Mels Jonah Silas Stef Lieuwe Duco Jelmer Pepijn
Ik heb een associatie bij Lars (oud collega), maar de naam en sich vind ik leuk. Ik lees hierboven ook Olaf, Robin en Tobias (!!!!! heel leuk). Die gaan ook op de lijst.
Hierbij wat suggesties: Timon Thijn Noan Sverre Boas Jorim Bjorn Jurre Bjarne Christian Job Senn Jort Ruben Jens Jari Sven
Ik val ook wel op Scandinavisch (klinkende) namen. Hieronder allemaal namen die ik zelf leuk vind, maar het niet op het lijstje gered hebben. Rune Runar Ingmar Ruven Julan Rowen Tobin Lasse Sverre Fosse Milas
Gefeliciteerd! Ideetjes in de trant van je dochters namen: Menno Timo Levi Ruben Olaf Ferdi Colin Melle Zit hier iets tussen?
Mika of Jonah misschien? Zo heten mijn zoontjes... Omdat jou meidennamen in onze top 5 stonden komt onze smaak misschien overeen... Anders nog Loris, Melle, Sten of Elias?