Wie heeft er inspiratie ? Wij zoeken nog steeds een korte,stoere 2e naam. Ik begin er een beetje de zenuwen van te krijgen dat het nog steeds niet vast staat. Iets in de richting van Kai of Jax ..
Of Quin(n) .. Aaghrrrrr zo lastig, als iemand de volledige naam wilt weten dan stuur ik wel even een pb
Als het nog steeds de N. naam is: Kai! Duidelijk en krachtig. Jax vind ik een beetje neigen naar jakkes en Quin(n) een meisjesnaam. Jack trouwens ook erg leuk!
Ja idd Jack is ook erg leuk. Kai ook maar ml wilt het dan geschreven hebben als Kay omdat onze dochter haar 2e naam May is..
Kai of Quin vind ik er heel leuk bij! Vooral Kai! Andere ideetjes: Ace Beau Ben Björn Boaz Bodhi Brenn Brody Bryn Chaz / Chas Dane, Dave Dex, Dev Elio Elon Fender Fenn Ferren Finn / Fynn Flynn / Flinn Ike Jake James Jim Joe Joel Jon / John Jonah / Jona Len / Lenn Lino Livo Loyd / Lloyd Luc Luke Mex, Max Morris Noël Olaf Oscar Owen Sam, Sem Sen / Senn Sepp Tex Tiago Timo Todd Tom / Thom Troy Tygo, Tyko Vico Victor Viggo Vigo Wes Wolf Zef / Zev / Zeph
Nee, juist niet weer zo doen! Ik zou ook uitspraak 'kaj' doen en schrijven als Kai of Kaj. Kay = 'kee' en dan wordt het wel heel erg dubbel bij elkaar.
Kite (uitspraak: kajt) Quint Quent / Quen Jaz Floyd Scott Flynt Rex Jace Kane Riff / Riv Lee Seth Sid Vic Vince Scout / Skout Raff Cliff Clint Dax / Pax Dem Brynt Josh Curt / Kurt Mitch Just Jur Duc Brice Yves (uitspraak: iev, met langgerekte ie) York Lou Skye Xen Brent / Brett Zack Matt Phil Keith Neil Miles Clyde Brad Boyd Lev Thor Cas Torn Dean Gene Royce Kelt Mace Kyle Glenn Ray
Ja idd daarom vind ik dat ook niet leuk Bedankt voor je lijst trouwens ! Jack blijf ik ook erg leuk vinden wT een lastige keuze weer zo
Bedankt voor je lijst! Super leuk Mitch is toevallig ook eentje die bij mijn man op t lijstje staat Ik weet alleen niet zo zeer of het past naast de voornaam.