Help! Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en we hebben nog geen naam. Grote zus heet Saar. Verder willen we niet dat de naam met een S of met een M begint. Andere afkortingen zoals Juul en Noor vindt ik niet leuk icm Saar. Heeft iemand inspiratie voor ons?
Ik vindt Saar een erg lieve, maar toch stoere naam. Saar en Noa Saar en Puck Saar en Nikki Saar en Naomi/Nomi/Noémi/Naemi Saar en Elin Saar en Fleur Saar en Isa/Ise Saar en Isis Saar en Liv Saar en Loïs Saar en Nina Saar en Nola Saar en Fenna/Fenne Saar en Zoë/Zoé Saar en Liva/Livia Saar en Ziva Saar en Nika Saar en Bente Saar en Lena Saar en Laura Saar en Bo Saar en Robin Saar en Iris Saar en Julia Saar en Tess/Tessa/Tesse Saar en Daan(tje) Saar en Jill Saar en Diede/Didi Saar en Lotte/Lotta Saar en Rosa/Roos Saar en Julie Saar en Esmee Saar en Floor/Flore Saar en Lize Saar en Fee/Fay/Fay Saar en Feline Saar en Anke Saar en Lana Saar en Aluna Saar en Bodil Saar en Jente Saar en Ester/Hester Saar en Romee Saar en Veerle Saar en Lieke Saar en Loes Saar en Vera Saar en Maud Saar en Nora Saar en Liza/Lisa Saar en Nila Saar en Josje Saar en Anouk Saar en Cato Saar en Guusje Saar en Jip Saar en Aimee Saar en Lynn Saar en Imke Misschien zit er iets tussen?
Roos Elin Eva Flore Lieke Ise / Ize Anne Lize / Lieze / Lise Jasmijn Iris Feline Lina, Liene Cato, Caro Janne, Janna
kennisje heeft een dochter Lotte en haar 2de dochter heet Saar. ik vind dat een leuke combinatie Saar en Lotte