Dat is toch niet zo erg? Zolang het geen rare combi wordt qua betekenis. Ik las net bij een ander namenlijstje dat je de naam Milan ook mooi vond. De meisjes variant Mila is dan misschien ook leuk? Timo&Mila
Wij hadden dat ook, maar dan met Dieke (die vond mijn vriend leuk en ik echt niet. Nu vinden we Diese (Dise, Dieze) beide leuk. Staat iig op ons lijstje. mss een idee?
Wij blijven toch nog steeds bij Isis of Yenthe. Waar zouden jullie dan voor kiezen? Heb al zo veel lijsten op internet bekeken, maar kan niet DE naam vinden, nou zag ik net Liva, klinkt ook wel leuk of niet?
Ik zou dan zeker voor Isis gaan!! Supernaam!! Yenthe is niet zo mijn smaak, dus vandaar Liva vind ik niet zo, Olivia ofzo weer wel!
Liva vind ik echt te gek, super naam! Dus... 1. Timo & Liva 2. Timo & Isis 3. Timo & Yenthe Ik vind het trouwens alle 3 heel mooie namen! Ik ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken, haha, erg moeilijk!!
Is inderdaad een super moeilijke keuze, zijn er ook echt nog niet uit! Mijn man vindt alleen Liva niet zo leuk... Ik nog wel, kom ook vaak op namen uit met L of i erin. Zou zo graag nog een nieuwe naam tegenkomen waarvan ik zeg Jaaaa dat is hem :-D