Hoi,het wordt dus een broertje voor Iben. We geraken er helemaal niet uit!!wat vinden jullie van Iben en Rens?? groetjes
Vind ik niet zo leuk.. Vind het te gewoon naast Iben (vond Joren leuker ), maar als jullie het een leuke naam vinden moet je de meningen die je hier krijgt gewoon naast je neerleggen.
Nina,ik vind Joren ook een mooie naam hoor,maar ktijfel soms over die 2 -en klanken.pffffffffff,zo moeilijk
Hoeveel 'haast' heeft het om nu een naam te hebben? Ben je al bijna uitgerekend? Anders kan je het nu ook nog even laten en kijken of je went aan de 2 -en klanken of dat je het zelf als storend zou ervaren. Ik vind het zelf niet zo storend omdat m.i. de letters ervoor zo anders zijn (en daarmee een hele andere klank hebben!) dat het 2x -en me niet stoort.
nina,heb nog 10 weken!!kweet het is nog efkes. Vind je het echt niet storend?Ik soms wel en soms niet,tis da die het zo moeilijk maakt.
Hey, ik vind Rens wel leuk hoor. Maar Jens vind ik nog leuker!! Joren zou ik niet zo snel doen, idd ivm die 2x -en op het eind. vind het wel een leuke naam. misschien Joris?? succes! ps. Iben is erg leuk zeg, nog nooit eerder gehoord!
Als je het echt meteen na elkaar zegt.. Tja dan is het wat -en-ig. Iben-Joren, Iben & Joren vind ik al minder storend.. Zelf ook zo'n twijfel gehad bij onze meidennamen. Als je zoekt in het babynamen-topic kom je hem wel tegen Deel vond het teveel op elkaar lijken, deel juist goed bij elkaar passen en nu 10 maanden verder.. Nog nooit een probleem gehad dat hun namen misschien iets op elkaar lijken, niemand die het ooit gezegd heeft, niemand die zich ooit versprak, iedereen heeft van begin af aan gezegd dat de namen juist mooi bij elkaar passen. Laat het anders nog even bezinken.. Helemaal omdat jullie die naam wel mooi vinden.
Hi, zaten er geen mooie namen bij in je vorige topic? Ik vind toch nog steeds een Scandinavische naam het best bij Iben passen. Ik vind Iben een heel aparte naam en zou daarom voor een broertje of zusje ook zo'n aparte naam kiezen. Rens vind ik wat dat betreft wat te Nederlands en gewoontjes (Jens vind ik al veel beter passen). Eerlijk gezegd vind ik Joren niet zo'n mooie naam, maar ik vind de 2 x -en van de combinatie met Iben helemaal niet storend of lelijk, dus daar zou ik me geen zorgen om maken. Wat vind je van bijv. Iben en Rasmus (dit vind ik echt een prachtige combi!), Iben en Svante, Iben en Jens, Iben en Jesper, Iben en Ivar, Iben en Lauritz, Iben en Stig, Iben en Stian, Iben en Bo, etc etc (zie mijn lijst in je vorige topic , de Scandinavische namen stonden vooral in de tweede helft van de lijst )...
Jellis en Samme zijn wel apart, hoewel ik ze persoonlijk niet heel mooi vind eerlijk gezegd. Jellis vind ik mooier dan Samme, maar misschien vind je Jelle of Jelte ook een idee? Dit is alleen maar mijn mening, hoor! Je moet gewoon de naam kiezen die jij het mooist vindt, wat anderen er ook van vinden en of die nou wel of niet zo goed bij Iben past. Misschien moet je inderdaad even alle namen laten bezinken en afwachten welke naam je mooi blijft vinden en voor jouw gevoel boven de rest uitsteekt. Veel succes