Hallo meiden, Gisteren de echo gehad, en de vk zag 90% een meisje. Dus nu ben ik al op zoek naar mooie namen. De namen van onze twee meiden heb ik weleens gepost hier, als iemand ze wil weten mag die een PB'tje sturen. We zijn op zoek naar een 'multiculturele', klassieke naam. Ik had zelf Iris in mijn hoofd, maar dat is het nog niet helemaal. Ideeën?
Bedankt voor de suggesties! Ik vind het mooie namen, maar ook vrij 'westers', vooral in combinatie met de namen van onze twee oudsten. Julia, Sarah, allemaal prachtig. Maar we zoeken iets 'specialer'.
Als ik het goed onthouden heb, zijn onderstaande namen op 2 punten hetzelfde als de namen van jouw oudste 2: Arissa Melika Nadia
Arissa klinkt leuk. Een beetje als Iris, maar toch specialer. De andere twee hebben idd drie lettergrepen en ook twee letters hetzelfde. Maar voor deze naam hoeft dat niet per se.
Merce, Shiloh, Thirza, Felice, Isla, Chloe, Jemima, Maya, Cassia, Thalia, Anaïs, Keziah, Nora, Magali
Eleni en Alina liggen heel dicht bij de naam van de jongste, dus wel in de goede richting Olivia vind ik mooi, man niet. Mona en Lilou ga ik ook opschrijven! Bedankt voor het meedenken allemaal.