Hihi dan zit ik dus wel in de goede richting Kira Loïs Lara Emme Reva Else Liene Niene Silke Fem/Femke Jildou Mila Ziva
Siobhan (spreek uit: sjovaan) is net als Liam een Ierse naam. Weinig gehoord in NL maar ik vind het een mooie naam. Gwen, keltische naam vind ik ook mooi
Esma/Esmai vind ik niet mooi. Mamachantal: Nee sorry, niet onze smaak. Para vind ik overigens wel echt heeeeel raar Emilie: Veel van de namen die je noemt lijken teveel op namen van de kinderen van onze broers/zussen. Oona vind ik wel leuk, maar mijn vriend niet. Teagan: Te buitenlands voor ons. Siobhan: Prachtig, maar niet handig in Nederland gok ik. Lijkt me erg vervelend om altijd te moeten uitleggen hoe je het uitspreekt en/of spelt. Reva vind ik leuk, maar lijkt teveel op mijn eigen naam. Ziva/Mila vind ik qua klank teveel op de naam van onze dochter lijken. Dit zijn overigens wel het soort namen dat ik leuk vind! Super leuk dat jullie zo meedenken. We hebben nu een klein lijstje gemaakt met in welke richting we een beetje zoeken: - Liv - Noé - Sari - Phileine Liv en Phileine zijn de enige namen die ik ook écht mooi vind voor wanneer ze ouder is. Sari en Noé vind ik vooral schattig bij een klein meisje. Liv vind ik alleen twijfelachtig i.c.m. onze achternaam en Phileine i.v.m. het woord vilein. Qua uitspraak ben ik wel echt verliefd op Phileine Zo lastig!
Roísín Elodie Elin Fien Ilva Je kunt ook eens kijken in het boekje rocking names. Babynamen - bijzondere namen en verhalen - Rockingnames
Kittycat/Masrya: Nee sorry, dat zijn niet echt de "soort" namen waar we naar opzoek zijn. Elena blijft toch wel bovenaan het lijstje staan merk ik. Geen rare betekenis, mooie klank en mooi bij onze achternaam.
Elena vind ik prachtig! Hoog op mijn lijstje staan ook Yara, Rena, Rana, Tirza. Allemaal -a namen Daarnaast vind ik Esmee en Naomi ook erg mooi, maar die zijn wat meer standaard.