klig hier int ziekenhuis met onze tweede dochter en morgen moeten we een naam hebben ... we wonen in frankrijk dus hij moet voor fransen uitspreekbaar zijn onze eerste dochter heet zéa ons namenlijstje was: sira, nina, tilia maar nu ze er is lijken deze namen niet te kloppen bij haar. ze heeft veel donker haar en lijkt een heel lief trolletje namen met o en u zouden precies beter bij haar horen?? help! wie heeft meer inspiratie?
heb wat gespeurd op internet voor je *Fawnia *Jolie *Josiana *Leona *Orlina *Ouida *Raula *Salina *Sarina *Sharla Succes !! Hoop dat je wat vind wat bij haar past
July/Julie Joly/Jolie Juna Juno Gefeliciteerd met jullie dochtetje! Ik heb wat namen genoemd, maar weet niet hoe ze in frankrijk klinken!
Hier ben ik nog een keertje. Ik ben niet (meer) zo thuis in Frans, dus geen idee of de namen goed uit te spreken zijn. En met o of u zijn ze ook niet allemaal....lastig hoor! Misschien: Olivia Jule Eloise Aurea Norah Noemi Yael Ynez Madee Mira Marthe Laure Nena Lena Lyse Lucile Maite Elian Jade Lore Noa Oona/Oonah Aurelie Uma Chloe Nanou In ieder geval succes. Hopelijk vinden jullie vandaag een passende naam!
Allereerst gefeliciteerd! Ik wilde ook Louise noemen. Of Eloïse. Anouk Audrey Aurelie Carola/Carole Célia Chloé Enora Fleur Flore Guylaine Ilona Joan Jose Julia Julie Juline Laure Laurie Lucie Luna Malon Margo/Margot/Margaux Mignon Ninon Noa Noemi Olivia Romee Salomé Simone Sofie Sonia Zoé Hopelijk vinden jullie een mooie, passende naam.
haha Niekekris, volgens mij waren wij ongeveer tegelijk met de namenlijst bezig. Er zitten namelijk wat dubbelen bij!
Klopt. Ik moest even naar boven om te kijken of manlief de strijkbout wel had uitgezet, dus het duurde even voor ik mijn post kon versturen.
Alouette Milou Odette Odile Chloé Flore Aurore Cléo Dorine Laure Louette Nanon Noémi Bijou Cato Florine Joëlle Josette Ophélie Romée Salomé Suze
dank je well!!!!!!!! er zitten veel namen bij die me bevallen juno, oona, lena, lou? ik denk dat het yuno word, met een y zodat de fransen het mooi zeggen straks met mijn vriend overleggen! bedankt!!!!!!
Mee eens! Bij Yuno moet ik steeds aan het Engelse you know denken. Ik weet niet hoe de Fransen dat gaan oppakken??? Bij zus Zéa vind ik Lou het leukste klinken! Zéa en Oona past ook prima! Zéa en Lena lijkt misschien wel teveel. (al had ik die zelf ook geopperd)