Vandaag is Quinn precies vier maanden oud Het begint weer te kriebelen om voor een vierde (en laatste) te gaan. We gaan nog niet 'doelbewust' klussen maar we gaan het ook niet tegenhouden zeg maar. Omdat het ook de laatste is wil ik liever niet dat er een te groot leeftijdsverschil tussenzit. (Wat ik dus al wel vind tussen 2 en 3). Bij een vierde hoort natuurlijk ook 'naamshoppen'! Ik ben benieuwd wat jullie bij ons vinden passen en in het rijtje vind passen. Ik houd mijn oren en ogen open en snuffel ook regelmatig tussen de verschillende topics! De namen van onze kinderen zijn Finley (meid), Milan (knul) en Quinn (meid). De meiden hebben beide een 'meisjesachtige' tweede naam.
Teddy: Deze vind ik heel stoer maar toch net té. Robyn: Jammer, een neefje heet al Robin. Charlee: Geschreven als Charlie vind ik het helemaal super! Ik vind het nog mooier bij Charlotte en dan als koosnaam Charlie. Helaas is Charlotte tééé vrouwelijk in vergelijking met de andere twee. Collin: Colin vind ik heel leuk! We hebben liever een iets 'nederlandsere' naam. Vind Engelse namen super, maar moeder kan dat niet zo fantastisch uitspreken. Toch alvast bedankt! Iemand nog suggesties? We zijn aan het twijfelen of we voor een eventuele dochter weer een unisex naam willen of toch een 'meisjes meisjesnaam'
Finley, Milan, Quinn, en Lois Jolie Evy Reva Haley Faith Nova Malou Jessy Jolena/Yolena Jenna Lana/Jana/Yana/ Mara/Yara Jaylin Finley, Milan, Quinn, en Calvin/Kelvin Dani Devin Dion Nilo Rivano Vigo Vince