Hi meiden, Ik weet inmiddels dat ik een tweede zoontje verwacht. Tijdens mijn eerste zwangerschap was het verzinnen van jongensnamen al zo moeilijk. Dus nu staan we weer voor een lastige opgave! Mijn zoontje heet Tijn en we zijn nog steeds erg blij dat we voor deze naam gekozen hebben. De naam van ons tweede zoontje moet hier natuurlijk wel bij passen. Wij houden zelf van korte (Nederlandse) namen. Op de svb-namenlijst was Tijn toen geen top 10 (of 20) naam en dat willen we het liefst ook niet. Onze tweede keus was toen Sem, maar omdat die zo populair was, hebben we daar niet voor gekozen. Nu vind ik 'm niet meer zo leuk. Iemand suggesties? Tijn & ...
Tijn is een verkorte vorm (van Martijn of Augustijn) en ik vind het wel leuk als een 2e dat ook heeft, dus bijvoorbeeld: Abbe, Adde Alex Bas Ben (Bram) Cas Chris (Daan) Diede Faas Fedde Ferdi Flip Fons Gijs, Guus Harm Hidde Huub Ivo Jef Jelle Job / Jop Joep Joord Joos, Joost Jos Jurre Kai / Kaj Kobe, Kobus Koen Lau, Laurie Lex Lowie Ludo (Luuk) / Luc Maan Maas (Max) Mees Menno Mick Nick Niek, Nico Niels Noud!! Otto Pim Raf Rens Rien Rik Robbe, Rob Robin Roel Ronne Siem Sjors Staas Stef Wessel Wim Xander Zef Namen uit de top-20 heb ik tussen haakjes gezet.
Tijn & Lars Tijn & Mees Tijn & Morris Tijn & Hidde Tijn & Boris Tijn & Abel Tijn & Job Tijn & Jens Tijn & Bram Tijn & Chiel Tijn & Mika