Niet handig voor de post? blijven de kids dan hun leven lang samen wonen? welke post? zoveel post krijgt een kind niet hoor. wij hebben van onze dochter alleen een afschrift van haar spaarrekening per post.................er gaat zoveel per mail, waar zou je nog post van krijgen?
Wat leuk! Onze zoon van bijna 2 heet ook zo. Ook op z'n Nederlands uitgesproken. En een klein meisje onderweg, ook toevallig Wij gaan trouwens wel voor een naam met de L als begin letter. L.iz gaat ze heten. Even getwijfeld, maar we vonden dit toch echt de leukste en mooiste naam.
Iemand in mijn kennissenkring hebben ook een zoontje Liam. Die hebben net een dochtertje gekregen genaamd Mila. Hun zijn op het idee gekomen door de letters van Liam door elkaar te husselen en toen kwam Mila eruit.
En? Mijn toen mijn nicht beviel van Marie, heeft mijn broer gevloekt. Zij waren op dat moment ook al flink zwanger en wilden hun dochter ook Marie noemen. Uiteindelijk hebben ze het gewoon gedaan en ik geef ze gelijk. Wat maakt het uit wat een ander doet? Als jij die naam mooi vindt, geef je hem gewoon aan je kindje. Er lopen op heel de planeet wel meer Elins en Maries rond, wat maakt het uit dat dat nu toevallig ook in je familie is? Ik vind dus dat je dat gewoon moet kunnen als je dat wilt
eva ella fayline falynn Hannah anne anna isa julia kyra nikella lisa Lora Mila Maya Minke Nola Niva riva Sanne Sterre Siva Tara Vaja ziva zenne
Vive zo heet een buurmeisje, erg aan moeten wennen maar vinden het nu een toffe naam!!!! Wij vinden zelf Liva erg mooi..... maarja wij willen niet weten wat het wordt dus moeten ook nog een jongensnaam.....
Ik vind deze namen er ook mooi bij: - Liva - Luna - Faye - Nova - Jill Maar nogmaals, Marly vind ik ook erg leuk 😊
Ik heb vandaag de hele dag met de naam Mirthe in mn hoofd gelopen. Dit zou hem zomaar eens kunnen worden