Poeh het is wel een hele uitdaging. Ik vind Vera ook erg leuk, maar als je zelf al zo heet Nog een poging -Feija -Bo -Felice -Iris -Sanna -Kaya -Nina -Katja -Lotte -Feline -Ronja -Nieke -Terra -Tara Nou hopren maar dat er iets voor je bijzit
Senna Felicia Merle Leah Benthe Linn Lieve Mira Lieke vind ik overigens ook erg leuk. Toevallig ken ik 2 zusjes Eva en Lieke.
Ik wilde ook Demi zeggen maar zag dat je die niet zo vond... Ik denk ook aan Eva voor een tweede meisje namelijk maar vriend wil het niet zo.. Valt me wel op dat veel namen bij broer of zus moeten passen... maar waarom eigenlijk ?? Ik zeg ook hardop Demi en ..... als we nadenken over een naam maar eigenlijk maakt het niet uit.. als het maar bij de achternaam past (geen gekke afkortingen enzo..) en als het maar een leven lang mee kan.. (puck is grappig, maar als je 30+ bent niet meer toch!?... sorry als ik hiermee iemand beledig )
Ik vond Nora(h) erg mooi! Nena misschien iets, omdat je Nina wel leuk vind (manlief dus niet) misschien dat Nena of Nona dan wel leuk is! Isabel Isabella
Eva en Fiene Eva en Jenny Eva en Flora Eva en Amy Eva en Diana Eva en Jodie Eva en Karlijn Heel veel succes met je uiteindelijke keuze en een hele fijne zwangerschap
oh nog eentje: Eva en Tara (ik vind Tara zo'n leuke naam; het is dat wij Timmerman als achternaam hebben en Tara Timmerman als een stripfiguur klinkt maar anders had het zeker op mijn top 3 gestaan Ik hoop dat jullie achternaam dus niet met een T begint, haha
Bedankt weer voor jullie reacties! De namen die ik leuk vond heb ik even verteld aan mijn vriend en we hebben nu het volgende lijstje, bovenaan de naam die ik nu het leukst vind en zo verder naar onder: Lisa Lieke Lotte Jasmijn Kyra Tessa Laura Sara Mayke Ik denk dat we er zo wel uitkomen, maar meer reacties zijn natuurlijk welkom! Oh, nog even over dat de namen bij elkaar moeten passen, dat hoeft natuurlijk niet, maar voor mijn gevoel toch wel een beetje.
hihi ik had gereageerd zonder bij te lezen.... van bovenstaand lijstje vind ik Sara het leukst. Eva & Sara... ja, klinkt leuk
Veerle Jolijn Eigenlijk kunnen bijna alle namen. De enige naam die ik echt niet mooi vind in jouw rijtje is Kyra.
- Eva en Linde - Eva en Ada - Eva en Imre - Eva en Kate - Eva en Ella - Eva en Ilja - Eva en Josja - Eva en Lana - Eva en Mina - Eva en Thirza - Eva en Liv - Eva en Liz - Eva en Mette - Eva en Mila - Eva en Lynn - Eva en Meike - Eva en Maaike - Eva en Silke - Eva en Ciska
Lisa vind ik heel erg mooi! Kyra vind ik een "harde" meisjesnaam. Wat er verder mooi bij past bij Eva: Sanne Isa Esmée Fleur Emma Julie of Julia Indy Ayla Mila
onze dochter heet ook Eva (isabel), maar haar roepnaam is Eefje... komt er ooit nog een meid bij dan wordt het Norah (noortje..) succes!