hallo, wij hebben onze dochter doopnamen gegeven maar deze wel aangepast zodat ze bij haar eigen naam passen en zodat ze meer in "onze stijl"zijn. haar doopnamen/vernoemingen zijn Marilyn Joan (maria johanna) nu hebben we voor als ons 2e ukkie een jongen wordt nog de namen van de vorige keer open staan namelijk William Theodore (willy theodorus) maar als het een meisje wordt hebben we echt geen idee wat het moet worden... misschien kunnen jullie helpen?? de namen waarmee gespeeld kan/mag worden zijn gertruda wilhelmina johanna maria en hendrika maria wilhelmina petronella evt spelen met de namen van de opa's mag ook maar dan moet je misschien heel crea zijn willy gerardus lambertus en albertus theodorus wilhelmus ik hoef geen reacties van; als je gaat vernoemen waarom dat niet gewoon met de naam blablabla want nee dat willen we niet... we willen om diverse redenen internationale namen hebben dus...kom maar op met de ideeen
Van Theodorus kun je heen mooi Dorothé maken. Tenminste... Dat vind ik erg mooi En van Willy is ook genoeg te maken toch? Willemijn Willemine Willeke Wilke Of is dat echt te 'ouderwets' allemaal?
Marilyn Joan & Willemae Nella Marilyn Joan & Gabriella Gertrud Marilyn Joan & Gemma Hanna ( Gemma komt van GErtrude en MAria) Marilyn Joan & Rita Nella ( Rita is erg internationaal) Marilyn Joan & Mina Willemae
Uit Maria en Wilhelmina! Niet dat hele rijtje was uit Lambertus. Gery Lilly-Jo Willow May/Mae Margy/Maggy (uit Maria en Gertruda) Mona-Jo Ik vind Willow heel goed gevonden (hierboven ergens) en ook een duidelijke vernoeming. De rest is toch veel spelen met letters.
Ik neem aan je banner te lezen dat jullie niet vooraf willen weten wat het wordt, dat had het wel een stuk makkelijker gemaakt, zeker ook omdat je voor een jongen al een mooie naam hebt verzonnen. Maarja daar heb je nu niks aan
Diadora heeft dezelfde betekenis als Theodorus ("Door God gegeven"). Dieudonnée ook. Alba uit Albertus Mia uit Wilhelmina Mary uit Maria (maar is al vernoemd) Henriëtte/Harriët uit Hendrika Nella, Nelle, Nelly, Petra uit Petronella Hanna(h) uit Johanna (maar is al vernoemd) Helma uit Wilhelmina (Wilhelmina zit bijv. ook in de Engelse serie "Ugly Betty" en ze spreken het verrassend genoeg bijna uit zoals wij).
super!! hier kunnen we wel beetje mee aan de slag idd! vind willow ook echt geweldig! die gaat m denk ook echt worden ertussen!! even kijken wat daar nog t mooiste bij past. skycrapper, we weten idd niet wat t wordt, maar om t alleen hiervoor te moeten weten vind ik ook een beetje onnodig. voor een jongen waren de namen niet zo moeilijk want die hadden we nog van vorige keer...voor een meisje moesten we zoiezo gaan denken...
Ah je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat Amber uit Lambertus komt. Van de andere namen die ik noemde leek de oorsprong me wel duidelijk. Rhianna vind ik een mooie samenvoeging van Maria en Johanna.
Johanna = Joanne Joanna Jane Hanna/Hannah Petronella = Ella Ronelle Rona Maria = Mary Mariah Mayra Mara Marah Maree Marly Hendrika = Rika/Rica Wilhelmina = Elmina Gertruda = Geri