We hebben al 3 kinderen , Dani Sen en Ise , ons vierde kindje is onderweg . heb totaal geen idee welke naam hierbij past , voor Sen hadden we Ise als meisjes naam en andersom dus ook , nooit meer verder gekeken vinden geen leuke andere naam . mja ukkie 4 moet wel een naam hebben , misschien iemand ideetjes ? de namen van de oudste 3 horen voor ons bij elkaar en zelfs als je de namen van Dani en Sen aan elkaar schrijft staat Ise er tussen DanISEn heel toevallig niet bewust gekozen maar wel bijznder . nu zijn we dus op zoek naar zowel een jongens als meisjes naam die niet beginnen met een D S of I , en maximaal 4 letters . lekker lastig he Help ?
DanisEN... Enzo Enno Enoa Enid Enja Enly Enna Of: Evi Flo Fem Jet Nora Cato Bo Juul Mare Jade Noé Novi/Nova Luca Quin Rune Raff Nio Mika Mats Mels Liam Kian Kai Fer Roan Mick Timo
DaniSen --> Ise DaniIse --> Ani IseDani --> Eda IseSen --> Ese SenDani --> Enda SenIse --> Eni Pffoe... lastig hoor Ids of Sid voor een jongen? (voorletters van Ise Dani Sen)
hihi grappig ik heet Yvon ( nicknaam is omgedraaid en ik werk op een afdeling genaamd .... Nova staan wel leuke namen tussen en toevallig ook 1 jongens naam die bij mij terug blijft komen