Nee, ik weet bijna zeker dat ik deze naam niet ga geven, hoor er (net als best veel anderen hier begrijp ik) teveel het woord aliën in, ik kan dat denk ik niet loslaten. Sommige namen zijn gewoon erg twijfelachtig er daar is dit er zo een van.
Super leuke naam!! Hier mijn absolute favoriet, maar vriendlief vindt het helemaal niets. (Idd associatie Alien) De naam is nu sowieso niet meer te gebruiken voor ons, want het dochtertje van een kennis heet Ailynn
Ik vind het een mooie naam alleen vind ik hem altijd een beetje onaf.. Eline maar toch niet, snap je. Zelfde heb ik met Livia, Olivia maar toch niet... Maar liever Elin dan Ailynn ofzo
Zo zou onze zoon heten als hij een meisje was. Maar nu ben ik er niet meer van overtuigd. Mijn man wel. Hij komt zo vaak voor! Maargoed. Nog steeds een hele mooie naam!
Ik vind hem prachtig! En ik moet zeggen dat ik de associatie in het begin maakte, toen ik de naam voor het eerst hoorde. Nu de naam wat bekender wordt en ik er aangewend ben, ben ik jaloers dat mijn vriendje het geeen mooie naam vindt en de jouwe wel
Ik vind hem leuk! Had nog niet eerder gehoord tot mijn nichtje een half jaar geleden geboren werd ☺
Leuke naam. Dat vond ik meteen al toen de serie de co assistent nog op tv was. Hanne verboom speelde daarin Elin dekkers
Leuke naam! Mijn dochter heet Selin, Hou wel van -lin namen Mijn 2e heet Elif. Alien spreek je toch heel anders uit? Dus ik zie dat er echt niet in hoor