Wij hebben onze eerste zoon twee namen gegeven die wij mooi vinden. Nu vinden wij het wel een beetje jammer dat de tweede naam al gebruikt is. Is het gek om die tweede naam voor ons zoontje te gebruiken die wij in november verwachten? Als jullie de naam/namen willen weten, dan stuur ik een Pbtje..
Ja, ik vind dat wel een beetje gek en ik zou hier zelf ook van tevoren al over nagedacht hebben. Ik zou dus lekker op zoek gaan naar een nieuwe naam! Je hebt nog tijd genoeg.
Ik zou ook voor een eigen naam gaan, je vind vast weer 2 andere leuke namen. maar het is wat je zelf wil.
Ik zou voor een andere naam gaan. Vind het inderdaad een beetje gek. Je hebt nog tot november, dus dat komt vast goed! Ben wel benieuwd naar de naam in pb
Ik vind het niet gek. Als dit voor jullie de naam is, gewoon doen. Want wie wordt er nou bij zijn volledige namen genoemd in het dagelijks leven? Bijna niemand weet bijv. mijn tweede naam. Hoeft ook niet, mijn roepnaam is mijn eerste naam.
Ik zou het er niet om laten, maar je nu nog niet vastpinnen op die naam. Mijn vriends favoriete meisjesnaam is altijd de meisjes variant van mijn oudste zoons eerste naam geweest. En bij de jongste twee stond die meisjesnaam dus steeds bovenaan zijn lijstje. Ik heb een keiharde veto gegeven voor die meisjesnaam als eerste naam voor onze jongste. Maar toen we haar eerste naam gekozen hadden en die andere naam nog steeds de perfecte naam voor mijn vriend was, heb ik voorgesteld haar die naam als tweede naam te geven. Mijn vriend is er nog steeds erg blij mee.
Ik zou wel rond kijken voor een andere naam. Maar als ik geen naam vond die mooier is zou ik het wel doen. Tweede naam wordt in het dagelijks leven bijna nooit gebruikt
Ik zou een andere naam geven. De namen van je eerste kindje horen bij hem. Dan zou ik de namen niet hergebruiken.
Ik vind de tweede naam van mijn dochter ook heel mooi, maar zou die nooit aan een volgend kind geven als eerste naam. Dat vind ik echt een beetje raar.
Ik zou het ook niet raar vinden hoor. Ik kende iemand die heette x y z Haar zus y z x En haar andere zus z x y Ieder zn ding