Ik vind Feline het leukst en ik het zou het uitspreken als Fee-lie-ne. Net als bijvoorbeeld Eline (Ee-lie-ne) Dan zet je ook geen streepje op de e? De uitspraak Fu-lie-ne snap ik dan ook niet zo goed eigenlijk.... Ik denk niet dat mensen het verkeerd gaan uitspreken eerlijk gezegd. Als Liva jullie naam is moet je dat doen!! Er worden er nu wel meer geboren, dus het is echt niet gek als ze straks 50 is en ze heet Liva. Dat went vanzelf.
Liva, leuke frisse naam. Ook voor volwassenen. Klink een beetje als Emma en Lisa. Bijna jammer dat ik er zelf niet op ben gekomen. Livia en Liene werden door iemand genoemd, vind ik ook mooi. Feline vind ik echt kattig. 🐱 Eline vind ik dan weer heel erg mooi. Gek dat een zo'n letter zo veel verschil maakt. Succes.
Geloof me, dat doen ze... Mijn Féline word door sommige zelf na corrigeren nog steeds Fuhline genoemd terwijl er zelfs een streepje op staat. Dat wij haar bijna altijd Fee noemen doet ook geen belletje rinkelen maar dat heb je nou eenmaal en ik heb het losgelaten. Het zijn er gelukkig maar weinig, zou de naam er niet om laten. Liva vind ik niet mooi, ook voor een volwassen niet zo leuk. Livia vind ik veel mooier, maar de allermooiste blijft Féline!
Ik vind Feline wat zoetjes. Ik vind Liva mooi en stoer klinken. En kan wat mij betreft prima ook als volwassene.