We naderen de bevaldatum en nog zijn we er niet uit. We hebben nu wel een definietieve keuze van 2 namen,maar kunnen niet beslissen welke het moet worden. Willen jullie je mening geven en waarom je voor die naam kiest? De eerste naam is Bas De tweede naam is Tommy, met het idee als hij groter is dan kan hij altijd tom genoemd worden als blijkt dat tommy te kinderachtig is. Maar voor nu willen we er niet gelijk tom van maken. Help ons alsjeblieft nog eeeen keer! Thanks!
Allebei niet mijn smaak maar ik zeg Bas! Tommy, alsjeblieft, maak dan officieel Tom of Thomas van. Niks is erger dan een volwassen vent van 50 die volgens zijn paspoort Tommy heet.
Alvast bedankt voor de reacties, maar ik wil niet horen kies dan tom of thomas, dat heb ik duidelijk gemaakt, wij kiezen voor bas of tommy, niet tom of thomas... Ik begrijp dat het niet ieders smaak is, maar dit is nou eenmaal onze keuze, en tommy is een andere naam dan thomas en tom. Nou ben benieuwd wat de rest vind. Onze andere zoon heet trouwens levi dat is ook wel makkelijk om te weten wat er beter bij past!
Ik vind Bas leuk klinken bij Levi. Maar Tommy heeft ook wel iets aparts. Nog even een kleine reactie op Muis511: Ik heet zelf Eefje en ook ik kreeg wel eens te horen "maar wat als je straks 50 bent, noemen ze je dan Eef?" Ik vind dat echt onzin ik heet Eefje of ik nu 30 of 60 ben Dus sorry Muis511, wat jij zegt ben ik het zeker niet mee eens
Tommy = vreselijk Bas = leuk Kleinduimpje, Eefje vind ik echt een andere soort naam (net als Maartje of Aafje), -je hoort bij de naam en maakt hem juist lief. Met Tommy heb ik net als Muis: leuk voor een kind maar niet voor een man. Sorry voor de offtopic!
Ik vind Bas leuk, fris en stoer. Het is goed voor hele kleintjes en volwassenen zonder dat je het hoeft te veranderen. Ik zou zeker voor Bas kiezen (vind Tommy wel lief hoor maar ben meer fan van Bas dus).