Hoi dames, Lees hier al een tijdje alle topics mee om inspiratie op te doen, maar het blijkt weer lastig om een jongensnaam te verzinnen. Bij de eerste was dat ook al een probleem, tot de juiste naam zich ineens aandiende! Kan zo 10 meidennamen opnoemen die het allemaal zouden kunnen worden, maar bij de 20wekenecho bleek dat wij weer een zoon mogen krijgen Onze oudste heet Mika, dus daar moet het leuk bijpassen. Verder houden we van korte namen, al vind ik sommige 3lettergreepnamen ook wel leuk (tobias, julian etc.). Ik was zelf al helemaal verliefd op een naam, maar zoals het nu lijkt kan manlief er niet aan wennen. Dat is de naam Joas, vond het ook super passen bij Mika. De enige suggestie die manlief tot nu toe gedaan heeft was Jannick/Yannick en dat vind ik echt verschrikkelijk (door associatie). Verder mijn tot nu toe verzamelde lijstje, maar het is best lastig om verder te denken en andere namen mooi te vinden nu. -Joas -Ferre -Elias (mwoah) -Tias (wel grappig, al klinkt het voor mij nu nog als een matthias die onaf is, maar dat gevoel zal wel verdwijnen als je kindje eenmaal zo heet denk ik). Liefst niet eindigend op een -a, twee namen op een -a vind ik niet zo leuk bij elkaar. Help!?
Ik vind dus Mika en Joas heel leuk bij elkaar! Stomme kerels, hier viel rond 20/25 weken Joaz ook definitief af als naam omdat hij er niet aan kon wennen.... terwijl hij er eerst mee kwam! Of...... Mika en Kyan Mika en Fynn Mika en Ivan Mika en Boaz Mika en Sven Mika en Twan Mika en Noah Mika en Vigo Mika en Dex Zit er wat tussen?
Joas en Ferre, leuk! Jannick / Yannick vind ik niet mooi.. Abel Aron Benjamin Christian Corné Daniël David Fabian Felix Finn Florian Gabriël Gideon Ingmar Jarne, Jarno Jesper, Jasper Joachim Jochem Joël Jonas Jonathan Jop / Job Joren, Joram Julius Justin Kai / Kaj, Kay Niels, Nils Olivier Pepijn Quin, Quint, Quinten Robbe Ruben Sam, Samuël Sten, Stan Stian Timo, Timon Tristan Tuur Yoeri