Ik vind het een leuke naam! Totaal geen associaties behalve met Fiep Westendorp maar dat geeft niks toch!
Ik sluit me aan bij wat shahrazed zegt, ik ben niet zo van die namen. Ik vind ze grappig... maar niet als serieuze naam. Mijn smaak is het niet.
Westendorp, verder geen associaties. Het is mijn smaak niet, en ik zou wel even gek opkijken als ik een meisje tegenkwam met die naam, maar ik hoor wel raardere namen... Als je het mooi vindt, moet je het gewoon doen.
Bedankt voor alle reacties!! Ik vind het een hele leuke naam, maar moet er zelf ook aan wennen omdat het niet zo'n standaard naam is je 'm nog niet veel hoort, zal ook een kwestie van gewenning zijn.
Ik vind het echt een hele leuke naam! Hier ook voorbij gekomen, maar we hadden al een Fiene. Is uiteindelijk Cato geworden!
Grappig, mijn dochter heet ook F.iene en Cato staat ook op mijn lijstje, maar Fiep vind ik toch van een ander genre plomp, waar de eerdere namen me leuk eigenwijs voorkomen.
Ik vind het een vreselijke naam sorry... Net zoals Pien, dat vind ik ook helemaal niks. Maar Fiep vind ik nog erger dan Pien
Fiep? Nee die plaats ik niet in de categorie naam.. Eerder een aanduiding van iets.. (Hier is een fiep een zeur bijvoorbeeld)