Wat is een leuke naam voor ons 2e wondertje, onze eerste zoon heet Sem. Wat zijn nou leuke meisjesnamen en jongensnamen?
Toevallig dat we voor een meisje ook aan Sanne zaten te denken of Fleur. Voor een jongen vind ik het echt erg moeilijk.
Kijk eens bij het topic babynamen (helemaal naar beneden scrollen in het hoofdmenu), misschien dat je daar wat inspiratie op doet! Succes!
Heeeey wat leuk mijn naam is ook Sanne Meisjes was voor ons Sophie Jongetje kan ik niet zeggen natuurlijk
mijn zoontje heet ook sem als wij een jongen hadden gekregen dan hadden we hem liam genoemd! de meisjes naam kan ik niet zeggen haha veel suc 6
Ons zoontje heet ook Sem en we hebben er nu een meid bij die heet Tess. Past ontzettend goed bij elkaar!
Wat grappig ons zoontje heet ook Sem en als we weer een jongen hadden gekregen hadden we hem ook Liam genoemd!
Als wij een zoon zouden krijgen dit keer zou hij Dion heten vind ik eigenlijk ook wel mooi staan bij Sem. Een meisje ja die naam kan ik niet zeggen haha onze kleine meid moet nog worden geboren. Maar in eerste instantie wilde we Dionne doen maar dat word het hier toch niet dus die naam kan ik wel geven natuurlijk.
He leuk, onze zoon heet ook dion, dus ben wel benieuwd hoe jullie andere kindje heet Uhm ot: Tess, lizz, yze, lise, senn, liv, lois, zou niet weten, heb wel ideeen omtrent meisjesnamen, maar jongensnamen eigenlijk niet....
Mijn dochtertje heet Alyssa (spreek uit als Alissa) Als we nu nog een meisje krijgen hebben we al een naam, maar als het een jongen is dan moeten we nog even heel goed gaan nadenken. Jongensnamen zijn zo moeilijk.. En ik ben meer van de namen die je niet zo vaak hoort.
zoe met de puntjes dan nog op de e haha. ik vind t een mooie naam! maar smaken verschillen uiteraard.hihi
Ons zoontje heet ook Sem. Voor de 2e hebben we aan de volgende namen zitten denken: (welke naam het gaat worden zeg ik niet, moet nog 3 weken) jongen: Stan Tom Luc Daan Aron meisje: Lise Nina Noa Noor Else Sophie
ik moet bij Dion zo aan Dion Graus denken van de PVV en die is heel eng en slaat z'n zwangere vriendin.....