Hoi hoi, jaja wij krijgen een brusje voor een jongen hebben we de naam Floor, een leuke korte naam die perfect bij Ties past. voor een meisje hebben we Lieve, Cathelijne en Anna Sophie. Maar Lieve past niet bij de achternaam (dubbele s) en de andere namen zijn veel langer en meer "kak" dan Ties. wie heeft er nog ideeen voor meisjesnamen die goed bij Ties passen? (geen Eline, Nina en Sophie, zijn super namen maar zo heten al meisjes in onze directe omgeving)
Ik zou me er niet zo aan storen dat de andere namen meer 'kak' zijn hoor! Vind het leuke namen en zo heel verschillend vind ik zo ook weer niet. Maar nog wat ideetjes: Ties en Noor Ties en Imke Ties en Merle Ties en Meike Ties en Rosa Ties en Sara Ties en Hanne Ties en Lente Ties en Lise Ties en Julie Ties en Fiene Ties en Jolijn
Hey Marieke, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een brusje in aantocht voor Tibbe, dus lees hier even mee! Ties en Suze vind ik zelf trouwens erg leuk! (Zou onze meisjesnaam zijn geworden bij Tibbe, maar twijfelen er nu zelf weer over; 2x eindigend op -e) Ties en Lise is wel 2x de ie-klank.... Noor of Roos kan ook goed, vind ik. @Elletjo, leuke namen heb je ertussen gezet!
Gefeliciteerd! - Ties en Floortje - Ties en Fleur - Ties en Suus - Ties en Lieke - Ties en Karlijn - Ties en Imme - Ties en Froukje - Ties en Hanna - Ties en Anke - Ties en Lotte - Ties en Loes
Ik vind Fien heel leuk.Ik ben wel bevooroordeeld want een vriendin van me heeft een zoon die Ties heet en een dochter die Fien heet
Vind je dat niet teveel -ie dan? Want ik vind eerlijk gezegd Ties en Fien een beetje apart, net als Ties en Lise. Wat vind je van Bente?
Benthe/Bente vind ik een vreselijke naam! sorry!! geen idee waarom maar het matcht gewoon niet Lotte kan niet met onze achternaam, evenals Fiene. (onze achternaam begint met een V) en Floor voor een meid kan inderdaad ook, maar vind ik op de een of andere manier minder leuk. Anna, Noor en Flore zijn ook leuk, maar meer suggesties zijn nog steeds welkom.
- Ties en Lonneke - Ties en Maaike - Ties en Harmke - Ties en Sanne - Ties en Emma - Ties en Maud - Ties en Pien - Ties en Nieke - Ties en Myrthe - Ties en Saar
Flor (met 1 o) vind ik echt super leuk voor een jongen. Staat ook mooi bij Ties. Voor een meisje vind ik Lize erg leuk. Of... Ties en Lina Ties en Livia Ties en Milou Ties en Lana Ties en Fleur Ties en Dana Ties en Nova
@Kovu, mijn doopnaam staat ertussen @Ella, het is idd ook een jongensnaam, al komt dat minder voor. Emma is leuk!! maar zo heet mijn nichtje ook, we zien haar regelmatig. of zou dat niet uitmaken?