welke naam vinden jullie mooier Chayenna Alica Demi Ik vind de namen Chayenna en Alicia erg mooi Mijn man de naam Demi
Je kan er beter een poll van maken, dan zie je ineens welke de voorkeur heeft. 't Zijn mijn namen ook niet, ik heb geen echte voorkeur.
Allemaal niet zo mijn smaak, maar ik zou dan kiezen voor Chayenna. Demi hoor ik veeeeeeeel te vaak, vind ik daarom echt niet leuk meer, ik houd niet van populaire namen!
ook niet echt mijn namen maar als ik moest kiezen zou ik voor chayenna en dan zou ik er chayenne van maken.
Alle drie niet.....want ik neem aan dat het een schrijf foutje was dat je Alicia bedoelde inplaats van Alica? Anders had ik Alica gekozen. (Alice vind ik nml wel mooi)
Chayenna is een erg mooie naam. Demi vind ik ook een mooie naam, maar die hoor je de laatste tijd erg vaak. Het is ook leuk om het zo te schrijven: Daimy
Alica! Demi vind ik altijd zo'n rare naam.... Dat is Frans voor 'half' : s Chayenna vind ik ook niet zo mooi... Ik zie dan gelijk een pocahontas-achtig meisje voor me.