We krijgen er weer een vriendje bij, superleuk! Maar de naam vind ik veel lastiger deze keer. Mijn vriend is er wel aardig uit maar ik heb nog geen 'WAUW-gevoel' Onze eerste zoon heet R.aff. Wat er nu op ons lijstje staat: F.ynn X.em B.eau Ik ben super benieuwd naar jullie ideeën/tips want ik krijg er inmiddels de kriebels van, de tijd gaat zoooo snel haha.
Jax Floyd Senn Dion Ian Evan Boyd Tren Sid Mack Wess Jim Kane Chase Seth Steijn Dean Dane Eli Noah Quint Jace
R.aff en Bent, Bing, Boyd, Bren, Brent, Carl, Ché, Chez, Dax, Dex, Duke, Fox, Faas, Fenn, Glenn, Jace, Jack, Jake, Jens, Joes, Jorn, Jort, Kay, Lenn, Loek, Luke, Lux, Mats, Maze, Mick, Moos, Nick, Noud, Scott, Senn, Sepp, Seth, Stan, Sten, Sven, Thor, Ties, Tren, Twan, Vince, Vinn, Wolf, Wout, Youp, Yves, Zain
Beau of Bo is leuk Fynn zou ik als Finn schrijven Xem vind ik niks... Klinkt niet fijn. Andere ideetjes: Boaz / Boas Bren / Brenn Dave Dex Fender Ferran, Ferren, Ferrin, Ferron Ferre Ivan James Jari / Yari Jelt / Yelt, Jent / Yent Joas / Joaz Kai Kian Lenn / Len Luca, Lucan Mick Milo Morris Niek Nolan Otis Owen Quin / Quinn, Quint Seb / Sep / Sepp Sem Sen / Senn Sil, Silvan Sten, Stian Tijn Tygo / Tigo Vigo Vince
Beau vind ik persoonlijk zo'n naam waar ik kokhalsneigingen van krijg.. Eerste waar ik aan dacht (en zag daarna dat diegene die als eerst reageerde blijkbaar hetzelfde dacht ) was Flynn ipv. Fynn. Flynn of Finn maar géén Fynn zou ik doen. Xem kan ook. Verdere inspiratie, Raff en... Dex Xavi Boyd Matz Thijn Luud Thibe Thibo Dean Aiden Kelvin
Beau vind ik het leukste van jouw namen. Xem loopt niet lekker en ipv Fynn zou ik Finn of Flynn kiezen. Misschien: Vigo Vinz Lenn Dex Mick Lev Bing Juul Jack Leo Brent Sepp Quin
Raff en.. Tim Flynn / Finn Vince Mats Daan Luuk Sem Nino Brecht Mees Siem Kai Pim Bram Julien Boris Rens Zion Senn Sep Hans Lars Jim Jax Dax / Dex Lenn(y) Roy Brent
R.aff & Faas R.aff & Ace R.aff & Alec R.aff & Cliff R.aff & Boet R.aff & Jorn R.aff & Finch R.aff & Laut R.aff & Nox R.aff & Sten R aff & Quinz R.aff & Zeph
Beau vind ik het leukste. Fynn zou ik ook als Finn schrijven en Xem gewoon als Sem want je moeten voorstellen als "sem met een X" lijkt me niet heel tof. Als je een naam met een X wilt dan zou ik voor bijvoorbeeld Xavi(er) gaan. Succes
Je zegt (fonetisch) toch Ksem? Dus je moeten voorstellen als 'Sem met een X' lijkt me niet aan de orde, omdat je aan de uitspraak prima hoort dat een met een X geschreven wordt.
Ja klopt, je spreekt het (voor zover ik weet) uit als Ksem, maar ik weet uit ervaring dat men (logisch) vaak de meest gebruikelijke schrijfwijze gebruikt, hoe duidelijk je het soms ook zegt. Zeker mensen die de naam niet kennen. En dan moet je het dus spellen en wordt het al snel "sem met een X". Ik vind het overigens qua uitspraak een hele leuke naam, en de schrijfwijze hoeft ook geen probleem te zijn maar dat is dus wel mijn "minpuntje" van deze naam